Gjest Rich and Beautiful Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 førstkommende søndag skal jeg løpe 42 kilometer i Paris' gater... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja det blir vel feil og si "break a leg" - så lykke til Selv hadde jeg nok foretrukket helt andre aktiviteter i Paris hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rich and Beautiful Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja det blir vel feil og si "break a leg" - så lykke til Selv hadde jeg nok foretrukket helt andre aktiviteter i Paris hehe Ja, det blir litt kinkig det der, jeg ville nemlig gjøre ALT når jeg er i Paris! Planen er å gjøre alt det andre når løpet er ferdig, får se om kreftene holder! Takk for hilsen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gudd løkk:-) Forstår ikke at det er mulig å løpe maraton jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lykke til! Og kom med en oppdatering i etterkant da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.