Gå til innhold

For et fantastisk vårvær!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Det er ikke mer en en drøy uke siden vi var ute i snøen og lekte med ski og aking - men nå slår våren til for fullt!

Knallblå himmel, deilig sol - og jeg sitter inne....

Men det spørs om jeg må få til en tur i skogen i ettermiddag - kveldene begynner jo å bli lysere også nå...

Ha en deilig dag alle sammen!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

9

• morsan

7

• Lillemus

5

• pekkaline

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja,i dag er det deilig vårvær her også,og jeg skal snart ut på tur i sola : )

Ha en fin dag da!

Gjest Elextra
Skrevet

I går var nitrist, men ser ut som det kan bli litt sol i dag, ja.

Uansett enig i at dette er en herlig årstid, elsker lyset og forventningene i forkant av vår og sommer!:o).

Gjest prust
Skrevet

I går var nitrist, men ser ut som det kan bli litt sol i dag, ja.

Uansett enig i at dette er en herlig årstid, elsker lyset og forventningene i forkant av vår og sommer!:o).

Jeg elsker vinteren, når det er ordenlig vinter med ski og aking og snø, og var veldig glad for det siste snøfallet vi fikk her i sør i påska - men NÅ er jeg kjempeklar for våren!

Kjøpte meg en ny vårlig tunika i lyse lette farger som jeg hadde på jobben i går, og alle kommenterte det, og syntes at jeg så så vårlig ut :-)

Gleder meg til lyse tørre ettermiddager der ungene er ute og vi voksne også trekker ut, til løpeturer i skogen og hagestell :-)

Gjest prust
Skrevet

Ja,i dag er det deilig vårvær her også,og jeg skal snart ut på tur i sola : )

Ha en fin dag da!

Du er heldig :-) Jeg må virkelig si at jeg misunte minstejenta mi som skulle på tur i skogen med barnehagen i dag!

Kos deg!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg elsker vinteren, når det er ordenlig vinter med ski og aking og snø, og var veldig glad for det siste snøfallet vi fikk her i sør i påska - men NÅ er jeg kjempeklar for våren!

Kjøpte meg en ny vårlig tunika i lyse lette farger som jeg hadde på jobben i går, og alle kommenterte det, og syntes at jeg så så vårlig ut :-)

Gleder meg til lyse tørre ettermiddager der ungene er ute og vi voksne også trekker ut, til løpeturer i skogen og hagestell :-)

Er også glad i senvinteren med masse snø. Ikke veldig glad i mørk desember og januar.

Men nå skal det etterhvert bli deilig med sommer, lyse kvelder og mer utetid, for ikke å snakke om å pakke bort barneutstyr som votter, vinterdresser, halsser og luer :-).

Skrevet

Er også glad i senvinteren med masse snø. Ikke veldig glad i mørk desember og januar.

Men nå skal det etterhvert bli deilig med sommer, lyse kvelder og mer utetid, for ikke å snakke om å pakke bort barneutstyr som votter, vinterdresser, halsser og luer :-).

He he ja her er jeg helt enig. Elsker våren med alt den innebærer jeg også, varme og lysere kvelder. Men det aller største er likevel å kunne rydde bort regnvotter, votter, luer, jakker og regntøy. Her går det flere sett votter og jakker (har en storebror med regntøy-vegring, tvinger på han bukse men jakke går ikke nei...) hver dag. Har gitt opp å sende han ren i barnehagen hver dag for lengst. Nå har det blitt slik at skitne jakker ligger til tørk og at skitten bankes av på trappa:-(

Så jeg synest dette er ei arbeidssom tid. Og det er eneste tida på året som jeg ikke savner bikkja mi. husker slapsete vår med en stor flatcoat i tillegg ja....:-)

Gjest ViViola
Skrevet

He he ja her er jeg helt enig. Elsker våren med alt den innebærer jeg også, varme og lysere kvelder. Men det aller største er likevel å kunne rydde bort regnvotter, votter, luer, jakker og regntøy. Her går det flere sett votter og jakker (har en storebror med regntøy-vegring, tvinger på han bukse men jakke går ikke nei...) hver dag. Har gitt opp å sende han ren i barnehagen hver dag for lengst. Nå har det blitt slik at skitne jakker ligger til tørk og at skitten bankes av på trappa:-(

Så jeg synest dette er ei arbeidssom tid. Og det er eneste tida på året som jeg ikke savner bikkja mi. husker slapsete vår med en stor flatcoat i tillegg ja....:-)

''Men det aller største er likevel å kunne rydde bort regnvotter, votter, luer, jakker og regntøy.''

Jeg er KLAR! Kjøpte nye, flotte bokser i går, så nå må bare våren komme i rekordfart - det skal bli en sann glede å pakke ut vinteren! HURRA!

Gjest mamsemor
Skrevet

Her vi bor er det fortsatt snø, kom visst noen cm. med snø natt til igår .... jeg var i Stavanger en tur fra tirsdag til igår, der var det jo nyyyyedlig iallefall igår, 11 varmegrader igår ettermiddag da vi kjørte ut til Sola :) i noen hager blomstret det flott ..... da vi landet her på Østlandet regnet det, grått og trist, og jo nærmere jeg kom mitt hjemsted, jo mer snø blei det ... selv om det var asfaltføre.

Syns de snakker om kuldegrader igjen fra helgen ...... nå vil jeg bare ha sol og mange varmegrader slik at snøen blir borte !!!!!

Skrevet

Her er det grått og tåkete, og det er meldt regn i hele helga.

Du får kose deg du som kan ! ;-)

Skrevet

Herlig vær om dagen ja! Tok ut sykkelen hos min kjære i går - det var såpass bart på gangveien at jeg kunne sykle det strekekt jeg har drevet og jogget i vinter. Var veldig spent på hvor langt det egentlig er da, har antatt ca. 4 km tilsammen. Kjøpte meg sykkelcomputer i fjor og den viste 4,3 km! :o))) Artig!

Til helga skal vi sykle og se hvilken vei som blir kortest til jobben for min kjære. *Gleder seg* Artig å ta frem sykkelen og ha litt mer vårlige aktiviteter nå! *Stapper skiene innerst i garasjen og hiver skiskoene laaaangt bak i boden*

Gjest D*lilith
Skrevet

Du er heldig :-) Jeg må virkelig si at jeg misunte minstejenta mi som skulle på tur i skogen med barnehagen i dag!

Kos deg!

Det var en fin tur : )

Skrevet

Ja har du sett! :) Kjørte bort til vogna for å se til den i dag tidlig. Det endte med at jeg ble sittende der å nyte en kopp kaffe og varmen fra sola ei stund. Fantastisk deilig!

Ser dere snakker om vinterklærne, ja jeg er såå klar for å få dem bort nå, endelig skal gangen se mere ryddig ut ;) Men nyt dagen i dag, har hørt det blir med i dag....i denne omgang.

Gjest prust
Skrevet

Ja har du sett! :) Kjørte bort til vogna for å se til den i dag tidlig. Det endte med at jeg ble sittende der å nyte en kopp kaffe og varmen fra sola ei stund. Fantastisk deilig!

Ser dere snakker om vinterklærne, ja jeg er såå klar for å få dem bort nå, endelig skal gangen se mere ryddig ut ;) Men nyt dagen i dag, har hørt det blir med i dag....i denne omgang.

Hørtes deilig ut :-)

Skal forresten østover i dag med jentene igjan :-)

Kjører hjemmefra 1320-1325 - så da suser jeg forbi deg sånn ca 1345 -)

Denne gangen i et lite blått påskeegg (liten Subaru) - vi krasjet jo i påska.

Men vet ikke om jeg tør å tute i dag - jentene syntes jeg var helsprø forrige gang!

Gjest mora2
Skrevet

Nydelig! Får bare håpe det varer nå :0)

Vi må nok ut å nyte det litt senere!

Ha en fin dag!

Skrevet

Men vet ikke om jeg tør å tute i dag - jentene syntes jeg var helsprø forrige gang!

Hehe, ungene må jo ikke få galt inntrykk av deg :) Du kan se hva de sier når dere drar bortover, kanskje dere kan tute på returen? Var jo morsomt sist da :) God tur :)

Skrevet

Hehe, jaggu blåste du jo :) Vet ikke om jehg rakk å vinke før dere forsvant. Stod med et pledd rundt meg i dag ;)

Skrevet

Herlig vær om dagen ja! Tok ut sykkelen hos min kjære i går - det var såpass bart på gangveien at jeg kunne sykle det strekekt jeg har drevet og jogget i vinter. Var veldig spent på hvor langt det egentlig er da, har antatt ca. 4 km tilsammen. Kjøpte meg sykkelcomputer i fjor og den viste 4,3 km! :o))) Artig!

Til helga skal vi sykle og se hvilken vei som blir kortest til jobben for min kjære. *Gleder seg* Artig å ta frem sykkelen og ha litt mer vårlige aktiviteter nå! *Stapper skiene innerst i garasjen og hiver skiskoene laaaangt bak i boden*

Hva er en sykkelcomputer da?

Skrevet

Hva er en sykkelcomputer da?

En liten datamaskin som festes på styret og kobles til en dings som festes på hjulet og som måler hvor langt du har syklet, fart osv. Artig!

Skrevet

En liten datamaskin som festes på styret og kobles til en dings som festes på hjulet og som måler hvor langt du har syklet, fart osv. Artig!

hm..kanskje jeg kan finne ut hvor lang min joggerunde er også da? Hva koster denne dingsen da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...