Gå til innhold

For et fantastisk vårvær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm..kanskje jeg kan finne ut hvor lang min joggerunde er også da? Hva koster denne dingsen da?

Tror den kosta 250,-, men du får dem fra en hundrings og oppover tror jeg. Claes Oholsson og sportsbutikker f.eks.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

9

• morsan

7

• Lillemus

5

• pekkaline

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

En liten datamaskin som festes på styret og kobles til en dings som festes på hjulet og som måler hvor langt du har syklet, fart osv. Artig!

Speedometer?

Skrevet

Speedometer?

Nei, sykkelcomputer. :o) Det måler fart og avstand og kaloriforbruk (man må taste inn vekt da) tror jeg også gitt. Flere muligheter enn bare et speedometer ja.

Gjest prust
Skrevet

Hehe, jaggu blåste du jo :) Vet ikke om jehg rakk å vinke før dere forsvant. Stod med et pledd rundt meg i dag ;)

Vi så deg! Jeg spurte jentene i tunnellen om vi skulle vinke til deg - og det ville de. Men jeg fant ikke tuta med en gang, så jeg tutet litt seint, men så du stod med noe blått tøy.

Og hun på snart 7 ropte begeistret: "Ho vinka til mæ, mamma! Ho vinka til mæ!"

Og da vi kjørte tilbake - sa hun like før vi kom til deg, at nå måtte vi huske å tute igjen. Og det gjorde vi :-) Var vel sånn ca 1640, tenker jeg - men da så vi ingen.

Artig! Men nå MÅ du snart ta deg en tur hit :-)

AneM1365380603
Skrevet

Den første vårdagen følte jeg i går da sola skinte og det var tørt på bakken :o) Det var en utrolig herlig følelse. Med det kom også formen min tilbake. Jeg har vært slapp ca en mnd, men i dag har jeg faktisk trimmet litt. Dessverre har jeg i tillegg spist masse marsipan og sjokolade.

Skrevet

Den første vårdagen følte jeg i går da sola skinte og det var tørt på bakken :o) Det var en utrolig herlig følelse. Med det kom også formen min tilbake. Jeg har vært slapp ca en mnd, men i dag har jeg faktisk trimmet litt. Dessverre har jeg i tillegg spist masse marsipan og sjokolade.

''Dessverre har jeg i tillegg spist masse marsipan og sjokolade.''

Gått bananas i kurven med påskevarer til halv pris?;-)

Gjest prust
Skrevet

Denne påska glemte vi helt å kjøpe inn marsipan - så jeg har ikke spist det siden jul. Er ikke så himla glad i deg - men påskemarsipan med sjokolade rundt og sånn strø på, liker jeg - men akk - ikke noe i år altså.

Jeg og ei venninne gikk en times tur i skogen i dag - mens ungene faktisk var alene hjemme - dvs de var ute og lekte i gata her! Skrøt veldig av dem, og de fortalte stolt at de ikke hadde kranglet en eneste gang :-)

Deilig med en time i skogen, og å få bevegd seg litt. Ryggen min er heldigvis i godlage igjen nå.

AneM1365380603
Skrevet

''Dessverre har jeg i tillegg spist masse marsipan og sjokolade.''

Gått bananas i kurven med påskevarer til halv pris?;-)

He he, så morsomt at du skreiv det, for jeg redigerte nemlig vekk den delen av teksten før jeg trykket "send". Ja, jeg gikk bananas i påskosjokoladen. Jeg handlet mens jeg var sulten, og mange vet jo hvordan det kan gå. 3 poser påskeseigmenn, 2 store poser med Nidars blanda påskegodt, 2 poser med blanda påskemarsipan, 2 store marsipanegg i tillegg til 4 stk Cuba. Endel marsipan er borte, 2 Cubasjokolader også. *Kvalm* ;)

Skrevet

He he, så morsomt at du skreiv det, for jeg redigerte nemlig vekk den delen av teksten før jeg trykket "send". Ja, jeg gikk bananas i påskosjokoladen. Jeg handlet mens jeg var sulten, og mange vet jo hvordan det kan gå. 3 poser påskeseigmenn, 2 store poser med Nidars blanda påskegodt, 2 poser med blanda påskemarsipan, 2 store marsipanegg i tillegg til 4 stk Cuba. Endel marsipan er borte, 2 Cubasjokolader også. *Kvalm* ;)

Oi så heldig du var, da! :-) På de stedene jeg har sett påskevarer på salg har det vært mest kjipt godteri igjen, men jeg kjøpte fire poser Anton Berg sjokoladedraperte mandler....;-)

AneM1365380603
Skrevet

Denne påska glemte vi helt å kjøpe inn marsipan - så jeg har ikke spist det siden jul. Er ikke så himla glad i deg - men påskemarsipan med sjokolade rundt og sånn strø på, liker jeg - men akk - ikke noe i år altså.

Jeg og ei venninne gikk en times tur i skogen i dag - mens ungene faktisk var alene hjemme - dvs de var ute og lekte i gata her! Skrøt veldig av dem, og de fortalte stolt at de ikke hadde kranglet en eneste gang :-)

Deilig med en time i skogen, og å få bevegd seg litt. Ryggen min er heldigvis i godlage igjen nå.

Jeg er heller ikke den som spiser mest marsipan til vanlig, men jeg var sulten, og da glir alt ned ;)

Så heldig du er som har fått så store barn :) Tenk å bare forlate hjemmet på den måten. Jeg ser fram til å gjøre det samme. Det er så godt å være i skogen. Fint at ryggen din er bedre :)

Skrevet

Oi så heldig du var, da! :-) På de stedene jeg har sett påskevarer på salg har det vært mest kjipt godteri igjen, men jeg kjøpte fire poser Anton Berg sjokoladedraperte mandler....;-)

Mandeleggene fra Athon Berg er faaaarlige...!

AneM1365380603
Skrevet

Er de mandlene gode? Hva er inni dem? Før påske leita jeg på alle butikker etter de fylte påskeeggene som folk skrøt sånn av her inne, men de var utsolgt overalt :(

Skrevet

Er de mandlene gode? Hva er inni dem? Før påske leita jeg på alle butikker etter de fylte påskeeggene som folk skrøt sånn av her inne, men de var utsolgt overalt :(

Det er mandler! :-) Kjempegode:-)

Skrevet

Mandeleggene fra Athon Berg er faaaarlige...!

Å ja! Men jeg har vært flink, da, for 2 av posene ligger fortsatt i skapet, nesten en uke etter innkjøpet;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det er mandler! :-) Kjempegode:-)

Ikke noe annet enn mandler med sjokoladetrekk?

Skrevet

Ikke noe annet enn mandler med sjokoladetrekk?

Hmmm nei tror that's it. Og så slik 'glasert' overflate, kan minne litt om det som er utenpå operamint.

candyqueen_83
Skrevet

Åhh, ikke minn meg på påskesalget da :o) Her har dem masse kolibristenger, egg, vanlig marsipan osv. Alt mulig bortsett fra de lilla eskene med egg. Vanskelig å holde seg unna. Blir litt på nattevakt i helga tror jeg :o)

Skrevet

Vi så deg! Jeg spurte jentene i tunnellen om vi skulle vinke til deg - og det ville de. Men jeg fant ikke tuta med en gang, så jeg tutet litt seint, men så du stod med noe blått tøy.

Og hun på snart 7 ropte begeistret: "Ho vinka til mæ, mamma! Ho vinka til mæ!"

Og da vi kjørte tilbake - sa hun like før vi kom til deg, at nå måtte vi huske å tute igjen. Og det gjorde vi :-) Var vel sånn ca 1640, tenker jeg - men da så vi ingen.

Artig! Men nå MÅ du snart ta deg en tur hit :-)

Så bra at hun så jeg vinka da :) Jeg hadde et blått ullteppe rundt meg akkurat da :) Jeg var nok inne da dere kom tilbake, jeg registrerte ikke noe tuting da dessverre.

Ja det hadde virkelig vært morro å treffe deg/dere nå. Har du noen hjemmedager i uken?

AneM1365380603
Skrevet

Hmmm nei tror that's it. Og så slik 'glasert' overflate, kan minne litt om det som er utenpå operamint.

Skal litt mer til for å friste meg når jeg er så velfylt som jeg er nå ;)

Gjest prust
Skrevet

Jeg er heller ikke den som spiser mest marsipan til vanlig, men jeg var sulten, og da glir alt ned ;)

Så heldig du er som har fått så store barn :) Tenk å bare forlate hjemmet på den måten. Jeg ser fram til å gjøre det samme. Det er så godt å være i skogen. Fint at ryggen din er bedre :)

Ja - tenk at de er blitt så store! Følte meg litt ego, men veldig heldig - som har tre barn som faktisk forstod at jeg hadde lyst på en voksentur i skogen, og som skjønte at storebror skulle passe på og bestemme hvis noe ble vanskelig. Og de kunne ringe meg på mobilen - og det gjorde hun mellomste tre ganger (første gangen var jeg kommet til postkassa!).

Og de var SÅ blide (turen varte nemlig fra 19 til 20), at de hadde fått være ute til over åtte, at de hadde lekt, hatt på joggesko, ikke kranglet, - og de gikk rett på kjøkkenet, vasket hendene, spiste kveldsmat - og jentene la seg greit. Storebror fikk lov å lese litt ekstra :-)

Så nå håper jeg det kan bli noen kveldsjoggeturer på meg fremover, uavhengig om mannen min er kommet hjem eller ikke. Han har veldig uregelmessig arbeidstid, så jeg har jo vært litt bundet i forhold til ungene lenge nå - men nå altså - nå er de blitt store :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...