Gå til innhold

For et fantastisk vårvær!

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Åhh, ikke minn meg på påskesalget da :o) Her har dem masse kolibristenger, egg, vanlig marsipan osv. Alt mulig bortsett fra de lilla eskene med egg. Vanskelig å holde seg unna. Blir litt på nattevakt i helga tror jeg :o)

Det var de lilla eskene med egg jeg leita sånn etter før påske. Det var helt umulig å få tak i. Tenk å fått smake på et sånt egg da..

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

9

• morsan

7

• Lillemus

5

• pekkaline

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Skal litt mer til for å friste meg når jeg er så velfylt som jeg er nå ;)

Det skjønner jeg godt:-D

Gjest prust
Skrevet

Så bra at hun så jeg vinka da :) Jeg hadde et blått ullteppe rundt meg akkurat da :) Jeg var nok inne da dere kom tilbake, jeg registrerte ikke noe tuting da dessverre.

Ja det hadde virkelig vært morro å treffe deg/dere nå. Har du noen hjemmedager i uken?

Er hjemme hver fredag med hun minste. Du kan gjerne ta en tur i morgen! Jeg skal hente de store halv ett, og så får vi besøk ca 14 - men på formiddagen er vi hjemme.

Eller neste fredag!

I teorien har jeg fri annenhver torsdag også, men teorien stemmer ikke så ofte med praksisen....

AneM1365380603
Skrevet

Ja - tenk at de er blitt så store! Følte meg litt ego, men veldig heldig - som har tre barn som faktisk forstod at jeg hadde lyst på en voksentur i skogen, og som skjønte at storebror skulle passe på og bestemme hvis noe ble vanskelig. Og de kunne ringe meg på mobilen - og det gjorde hun mellomste tre ganger (første gangen var jeg kommet til postkassa!).

Og de var SÅ blide (turen varte nemlig fra 19 til 20), at de hadde fått være ute til over åtte, at de hadde lekt, hatt på joggesko, ikke kranglet, - og de gikk rett på kjøkkenet, vasket hendene, spiste kveldsmat - og jentene la seg greit. Storebror fikk lov å lese litt ekstra :-)

Så nå håper jeg det kan bli noen kveldsjoggeturer på meg fremover, uavhengig om mannen min er kommet hjem eller ikke. Han har veldig uregelmessig arbeidstid, så jeg har jo vært litt bundet i forhold til ungene lenge nå - men nå altså - nå er de blitt store :-)

Det høres kjempekjekt ut :) Betryggende for deg også å vite at de klarer å bruke mobilen, så like greit at de testa det ut noen ganger da. Jeg ser også fram til å ta fram joggeskoa til barna. Og det skal bli godt å pakke vekk luer, votter, vintersko og utedresser!

Gjest prust
Skrevet

Det var de lilla eskene med egg jeg leita sånn etter før påske. Det var helt umulig å få tak i. Tenk å fått smake på et sånt egg da..

Jeg kjøpte en sånn pakke med lilla egg i fjor - etter alle innleggene her om hvor fantastisk deilige de var.

Uff & grøss - de var ekstremt søte og kvalmende - aldri mer!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kjøpte en sånn pakke med lilla egg i fjor - etter alle innleggene her om hvor fantastisk deilige de var.

''Uff & grøss - de var ekstremt søte og kvalmende - aldri mer!''

Så da kan jeg altså trøste meg selv med at jeg ikke gikk glipp av noe :o)

Gjest prust
Skrevet

Det høres kjempekjekt ut :) Betryggende for deg også å vite at de klarer å bruke mobilen, så like greit at de testa det ut noen ganger da. Jeg ser også fram til å ta fram joggeskoa til barna. Og det skal bli godt å pakke vekk luer, votter, vintersko og utedresser!

Jepp - nå sentrifugerer vaskemaskinen to vinterdresser og ei vinterjakke! I morgen skal jeg hive innpå med votter og luer - og en vask med ulltrøyer og stillongser - og få pakket det vekk!

Jentene har noen joggesko fra i fjor som passer ennå, så inntil videre kan de bruke dem - men eldstemann sleit sine helt ut i fjor - så han MÅ få nye i løpet av helga!

candyqueen_83
Skrevet

De er fantastisk gode. Spiste bare en eske (4 egg) i år. Angrer på at jeg ikke spiste flere :o) Et helt år til neste gang.

Skrevet

Mener du slike som ligger oppi en lilla "eggekartong" og som er fylt med mykt kliss?

I såfall: *urk*

Gjest prust
Skrevet

Mener du slike som ligger oppi en lilla "eggekartong" og som er fylt med mykt kliss?

I såfall: *urk*

Nettopp! URK!

Skrevet

Er hjemme hver fredag med hun minste. Du kan gjerne ta en tur i morgen! Jeg skal hente de store halv ett, og så får vi besøk ca 14 - men på formiddagen er vi hjemme.

Eller neste fredag!

I teorien har jeg fri annenhver torsdag også, men teorien stemmer ikke så ofte med praksisen....

I morgen passer det ikke, men vi kan gjøre alvorlig forsøk på neste fredag? Jenta mi slutter på skolen klokka 11. Må bare vite om jeg har bil og slikt den dagen. Vi snakkes med :)

Gjest prust
Skrevet

I morgen passer det ikke, men vi kan gjøre alvorlig forsøk på neste fredag? Jenta mi slutter på skolen klokka 11. Må bare vite om jeg har bil og slikt den dagen. Vi snakkes med :)

Vi satser på neste fredag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...