Gå til innhold

Konfirmant.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Hva er det vanlig å gi naboer som skal konfirmeres?

Gjest mora2
Skrevet

200 kr er vanlig her.

Da jeg ble konfirmant fikk jeg 20 kr av ei gammel dame, holdt på å le oss ihjel! Det var jo mindre enn det takkekortet kostet!

Men,tanker som teller! :0)

Skrevet

200 kr er vanlig her.

Da jeg ble konfirmant fikk jeg 20 kr av ei gammel dame, holdt på å le oss ihjel! Det var jo mindre enn det takkekortet kostet!

Seriøst? Du skulle bedt dem beholde tjuekroningen til en busstur ved senere anledning. Alt koster så mye vet du! :-)

Skrevet

200 kr er vanlig her.

Samme fikk jeg av perifere, gamle kjente. Eller, tror faktisk det var 30 kr. Men det er jo... hm.... 18 år siden da...

Gjest D*lilith
Skrevet

200 kr er vanlig her.

Det var jo litt drøyt da,hehe : )

Skrevet

Samme fikk jeg av perifere, gamle kjente. Eller, tror faktisk det var 30 kr. Men det er jo... hm.... 18 år siden da...

Men da hadde vi tier sedler hehe, det så kanskje mere ut?

Skrevet

Men da hadde vi tier sedler hehe, det så kanskje mere ut?

Ja, sant det. Kan egentlig ikke huske at vi reagerte nevneverdig på beløpet heller. :oD

Gjest mora2
Skrevet

Er 11 år siden jeg ble komfet..Sukk..Tiden går jaggu fort :0)

Gjest mora2
Skrevet

Seriøst? Du skulle bedt dem beholde tjuekroningen til en busstur ved senere anledning. Alt koster så mye vet du! :-)

Helt seriøst ja.. Var sikkert vanlig på den tiden da den gamle damen ble konfirmert! He, he!

Gjest mora2
Skrevet

Det var jo litt drøyt da,hehe : )

He, he, glemmer det hvertfall aldri :0)

Skrevet

Er 11 år siden jeg ble komfet..Sukk..Tiden går jaggu fort :0)

11 år? Bare ungdommen du. Jeg har forsyne meg 25-åts jubileum som konfirmant i år... Hjeeeelp...

Gjest mora2
Skrevet

11 år? Bare ungdommen du. Jeg har forsyne meg 25-åts jubileum som konfirmant i år... Hjeeeelp...

*LOL*

Jeg som føler meg sååå gammal ;0)

Skrevet

Fikk vel selv alt fra 50Kr til 100... fra naboer og bekjente av mor og stefar..

Men dog, det var den gang og da var jo det litt andre summer for å si det sånn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...