Jølsen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har i dag spist: 3 ryvitan knekkebrød à 30 kalorier pr stykk = 90 kalorier Hadde litt cottage cheese på disse, cottage cheese har 96 kalorrier pr 100 gram, regner med at jeg har spist ca 80 kalorier her. Hadde agurkskiver og litt tomatskiver på knekkebrødene også, samt litt oregano. Noen som vet sånn ca hvor mange kalorier dette blir til sammen? Ikke det øverste altså, det klarer jeg merkelig nok å regne ut, men jeg tenkte på når man legger på agurkskiver og tomatskiver og litt oregano, hva blir det da? Har senere på dagen spist dette: 1 pære 1 appelsin 1 eple Har drukket 4 dl Tab Extra. Noen smarte sjeler som kan regne ut dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på slanker'n Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan gikk det med suppekuren? Hvor mange kilo gikk du ned? Har du gått litt opp etterpå? Er du dame eller mann? Høyde, vekt, ønsket vekt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Hvordan gikk det med suppekuren? Hvor mange kilo gikk du ned? Har du gått litt opp etterpå? Er du dame eller mann? Høyde, vekt, ønsket vekt? Jeg gikk opp en kilo, men har ikke gått opp noe mer enn det. Til sammen gikk jeg ned 5 kilo med suppekuren, så den virket :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest greteroede.no Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 meld deg inn paa www.greteroede.no. der faar du en gratis profil hvor du kan sjekke matvarer og fore opp vekt, maal og matinntak. pluss det er forum der hvor du kan stille spm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.