Gå til innhold

Matinntak i dag

Jølsen

Anbefalte innlegg

Har i dag spist:

3 ryvitan knekkebrød à 30 kalorier pr stykk = 90 kalorier

Hadde litt cottage cheese på disse, cottage cheese har 96 kalorrier pr 100 gram, regner med at jeg har spist ca 80 kalorier her. Hadde agurkskiver og litt tomatskiver på knekkebrødene også, samt litt oregano. Noen som vet sånn ca hvor mange kalorier dette blir til sammen? Ikke det øverste altså, det klarer jeg merkelig nok å regne ut, men jeg tenkte på når man legger på agurkskiver og tomatskiver og litt oregano, hva blir det da?

Har senere på dagen spist dette:

1 pære

1 appelsin

1 eple

Har drukket 4 dl Tab Extra.

Noen smarte sjeler som kan regne ut dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest på slanker'n

Hvordan gikk det med suppekuren? Hvor mange kilo gikk du ned? Har du gått litt opp etterpå?

Er du dame eller mann? Høyde, vekt, ønsket vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med suppekuren? Hvor mange kilo gikk du ned? Har du gått litt opp etterpå?

Er du dame eller mann? Høyde, vekt, ønsket vekt?

Jeg gikk opp en kilo, men har ikke gått opp noe mer enn det. Til sammen gikk jeg ned 5 kilo med suppekuren, så den virket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest greteroede.no

meld deg inn paa www.greteroede.no. der faar du en gratis profil hvor du kan sjekke matvarer og fore opp vekt, maal og matinntak. pluss det er forum der hvor du kan stille spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...