lissi1365380351 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Noen som har fått den idag da? Og hvordan kom du ut? 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk ikke min, ble litt snurt siden min manns konvolutt kom . Men den ble som beregnet heldigvis, på pluss siden ) Du da, overlever? hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk ikke min, ble litt snurt siden min manns konvolutt kom . Men den ble som beregnet heldigvis, på pluss siden ) Du da, overlever? hehe Har ikke fått min enda, hvis den ikke har kommet i dag da. Der står det, som vanlig, at jeg skal ha igjen mellom 60 og 70.000,- Men innen jeg er ferdig, så er det ikke stort jeg får igjen, håper på få igjen litt i år, ellers pleier jeg å bli skyldig 2 til 4.000 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Har ikke fått min enda, hvis den ikke har kommet i dag da. Der står det, som vanlig, at jeg skal ha igjen mellom 60 og 70.000,- Men innen jeg er ferdig, så er det ikke stort jeg får igjen, håper på få igjen litt i år, ellers pleier jeg å bli skyldig 2 til 4.000 Da skal jeg krysse fingrene for deg Det kan fort bli endringer på våre tilbakebetalinger også.. Men tenk å få 70 tusen da! wow 0 Siter
mrxx Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Da skal jeg krysse fingrene for deg Det kan fort bli endringer på våre tilbakebetalinger også.. Men tenk å få 70 tusen da! wow Hehe, joda, men saken er den at dette stemmer ikke og det vet jeg fordi dette skjer hvert år. Har andre inntekter i tillegg som de ikke tar med før jeg oppgir dem. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Da skal jeg krysse fingrene for deg Det kan fort bli endringer på våre tilbakebetalinger også.. Men tenk å få 70 tusen da! wow Jeg tror jeg får igjen søtti tusen knapper! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk i dag,jeg får tilbake : ) 0 Siter
Gjest lissi.ja Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hehe, joda, men saken er den at dette stemmer ikke og det vet jeg fordi dette skjer hvert år. Har andre inntekter i tillegg som de ikke tar med før jeg oppgir dem. Fikk den ikke idag jeg heller. 0 Siter
Gjest snurt Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Nei jeg fikk den ikke. Så prøver jeg å sjekke på altinn og skatteetaten på nett, men der står jo bare selvangivelsen og ikke hvor mye skatt beregnet og betalt osv.. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Nei jeg fikk den ikke. Så prøver jeg å sjekke på altinn og skatteetaten på nett, men der står jo bare selvangivelsen og ikke hvor mye skatt beregnet og betalt osv.. www.skatteetaten.no har et enkelt skatteberegningeprogram. Hilsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Fikk min - og ingen inntekt eller inntektsskatt var kommet med! Så den var fullstendig feil! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.