Gå til innhold

skatten

Anbefalte innlegg

lissi1365380351
Skrevet

Noen som har fått den idag da?

Og hvordan kom du ut?

Skrevet

Jeg fikk ikke min, ble litt snurt siden min manns konvolutt kom . Men den ble som beregnet heldigvis, på pluss siden :) ) Du da, overlever? hehe

Skrevet

Jeg fikk ikke min, ble litt snurt siden min manns konvolutt kom . Men den ble som beregnet heldigvis, på pluss siden :) ) Du da, overlever? hehe

Har ikke fått min enda, hvis den ikke har kommet i dag da. Der står det, som vanlig, at jeg skal ha igjen mellom 60 og 70.000,-

Men innen jeg er ferdig, så er det ikke stort jeg får igjen, håper på få igjen litt i år, ellers pleier jeg å bli skyldig 2 til 4.000

Skrevet

Har ikke fått min enda, hvis den ikke har kommet i dag da. Der står det, som vanlig, at jeg skal ha igjen mellom 60 og 70.000,-

Men innen jeg er ferdig, så er det ikke stort jeg får igjen, håper på få igjen litt i år, ellers pleier jeg å bli skyldig 2 til 4.000

Da skal jeg krysse fingrene for deg ;) Det kan fort bli endringer på våre tilbakebetalinger også.. Men tenk å få 70 tusen da! wow :)

Skrevet

Da skal jeg krysse fingrene for deg ;) Det kan fort bli endringer på våre tilbakebetalinger også.. Men tenk å få 70 tusen da! wow :)

Hehe, joda, men saken er den at dette stemmer ikke og det vet jeg fordi dette skjer hvert år. Har andre inntekter i tillegg som de ikke tar med før jeg oppgir dem.

Skrevet

Jeg tror jeg får igjen søtti tusen knapper!

Gjest lissi.ja
Skrevet

Hehe, joda, men saken er den at dette stemmer ikke og det vet jeg fordi dette skjer hvert år. Har andre inntekter i tillegg som de ikke tar med før jeg oppgir dem.

Fikk den ikke idag jeg heller.

Gjest snurt
Skrevet

Nei jeg fikk den ikke.

Så prøver jeg å sjekke på altinn og skatteetaten på nett, men der står jo bare selvangivelsen og ikke hvor mye skatt beregnet og betalt osv.. :(

Gjest mandolina
Skrevet

Nei jeg fikk den ikke.

Så prøver jeg å sjekke på altinn og skatteetaten på nett, men der står jo bare selvangivelsen og ikke hvor mye skatt beregnet og betalt osv.. :(

www.skatteetaten.no har et enkelt skatteberegningeprogram.

Hilsen

Gjest prust
Skrevet

Fikk min - og ingen inntekt eller inntektsskatt var kommet med! Så den var fullstendig feil!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...