Lotte :o) Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvilke frukter (og kanskje til og med grønnsaker) sorterer under belgfrukter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Erter, linser, bønner - alt som vokser i belg på planten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Belgfrukt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Belgfrukt Takk, din internet-racer ;o) Nå ble jeg sikker på det jeg trodde at jeg visste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207239816' post='3841590] Takk, din internet-racer ;o) Nå ble jeg sikker på det jeg trodde at jeg visste. Racer og racer fru Blom;-) Jeg svarte direkte fra 100 nyeste, men ble likevel 7 minutter bak Lillemus;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Racer og racer fru Blom;-) Jeg svarte direkte fra 100 nyeste, men ble likevel 7 minutter bak Lillemus;-) Lillemus hadde svaret i hodet sjø. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Erter og bønner i hvertfall, kanskje mais. Jeg vet ihvertfall at det er "innpakket":-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lillemus hadde svaret i hodet sjø. ;o) ;-) For ordens skyld må jeg jo si at det ikke tok meg 7 minutter å finne fram til wikipedia;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.