Gå til innhold

blæ

Gjest ikke mitt nick

Anbefalte innlegg

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Jeg skal arrangere utdrikningslag for ei vennine,så har jeg sendt ut mail til folk ang dette men jeg var litt tidlig ute så veninna mi hadde ikke sendt invitasjonene til bryllupet enda.Synes jeg tabba meg ut med det,ho vet selfølgelig ikke det men likevel.ble vel kanskje litt revet med med dette forlovelsesgreiene.har prata med et par stykker allerede da men de sa ikke noe om det.men håper ikke at noen jeg har sendt det til ikke vet om bryllupet enda da... uææ....tror jeg blir en klønete forlover:S

Skrevet

?? Det er da ikke uvanlig at man vet at venninner skal gifte seg selv om innbydelsene ikke er sendt ut! Og det er ihvertfall ikke uvanlig at det deltar noen på utdrikningslaget som ikke skal i bryllupet.

Høres ut som et ikke-problem!! :-)

Gjest Mamma til to småttinger
Skrevet

He, he...ta det på tabbekvota og legg det bak deg.

Det hadde vært verre om du glemte å arrangere hele utdrikningslaget.

Du blir nok en kjempefin forlover så ivrig som du er i oppgaven :o)

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

He, he...ta det på tabbekvota og legg det bak deg.

Det hadde vært verre om du glemte å arrangere hele utdrikningslaget.

Du blir nok en kjempefin forlover så ivrig som du er i oppgaven :o)

Takk for svar:) jo det er vel sant det:) vil jo bare at hun skal få det beste:)

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

?? Det er da ikke uvanlig at man vet at venninner skal gifte seg selv om innbydelsene ikke er sendt ut! Og det er ihvertfall ikke uvanlig at det deltar noen på utdrikningslaget som ikke skal i bryllupet.

Høres ut som et ikke-problem!! :-)

takk for svar:) er vel kanskje jeg som er litt pirkete her da,hehe! er ganske så uerfaren når det gjelder slike ting:-p

Skrevet

Det kanskje litt dumt å være tidligere ute enn innbydelsen, men det er ikke det samme som at du blir en klønete forlover på generell basis:-)

Skrevet

takk for svar:) er vel kanskje jeg som er litt pirkete her da,hehe! er ganske så uerfaren når det gjelder slike ting:-p

:-) Hvem er egentlig erfaren når det gjelder forloverpliktene? ;-)

Jeg kan jo skjønne at den vordende brud gjerne vil fortelle nyheten om bryllupet selv, i den grad dette lar seg gjøre rent praktisk, men såfremt det ikke dreier seg om hemmelige brylluper er det vel greit å si det til andre.

Jeg tror nok at jeg/vi offentliggjorde bryllupet til dem vi traff "in persona" så snart vi hadde fastsatt dato og funnet lokale, og det var nok ca et halvår før selve bryllupet. Innbydelsene ble sendt ut mye senere.

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Det kanskje litt dumt å være tidligere ute enn innbydelsen, men det er ikke det samme som at du blir en klønete forlover på generell basis:-)

Mer ivrig enn bruden:-p hehehe

Men greia er også den at jeg skal reise til en annen del av landet hvor dette skal foregå,er en del folk som er spredt rundt i hele landet som skal delta så da tenkte jeg det var greit å være tidlig ute....bare for å "forsvare" meg selv:p hehe

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Jeg kan jo skjønne at den vordende brud gjerne vil fortelle nyheten om bryllupet selv, i den grad dette lar seg gjøre rent praktisk, men såfremt det ikke dreier seg om hemmelige brylluper er det vel greit å si det til andre.

Jeg tror nok at jeg/vi offentliggjorde bryllupet til dem vi traff "in persona" så snart vi hadde fastsatt dato og funnet lokale, og det var nok ca et halvår før selve bryllupet. Innbydelsene ble sendt ut mye senere.

Sant,hehe:)

Jo er vel sikkert mange som vet om det,er jo ikke et hemmelig bryllup.jeg fikk beskjed om dato og sånt før jul..men jeg er jo forlover da.."stolt" hehe.

Men jeg får vel bare la være å tenke på det og håpe at alt går bra:)

Skrevet

Men greia er også den at jeg skal reise til en annen del av landet hvor dette skal foregå,er en del folk som er spredt rundt i hele landet som skal delta så da tenkte jeg det var greit å være tidlig ute....bare for å "forsvare" meg selv:p hehe

Jeg har hørt om tilfeller der utdrikningslaget "raskes sammen" i siste liten, så det må da være uendelig mye bedre med en forlover som legger sjela si i dette! :-)

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Jeg har hørt om tilfeller der utdrikningslaget "raskes sammen" i siste liten, så det må da være uendelig mye bedre med en forlover som legger sjela si i dette! :-)

Tusen hjertelig takk for at du letter litt kaos i hodet mitt,hehe:)

Skrevet

Synes ikke det er noen grunn til å forsvare seg selv jeg, ingen skade skjedd:-)

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Synes ikke det er noen grunn til å forsvare seg selv jeg, ingen skade skjedd:-)

nei er jo ikke det:)

Gjest mora2
Skrevet

Gjort er gjort, og elg er elg, går sikkert så fint at :0)

tzatziki1365380058
Skrevet

'':-) Hvem er egentlig erfaren når det gjelder forloverpliktene? ;-)''

Jeg er! Vært forlover 5 ganger, 2 av parene er skilt nå, og det ser jeg sant å si på som et personlig nederlag....

Litt på spøk, men slett ikke bare ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...