Gå til innhold

Ukens vekt: Begynt på Libra Kurs :-)

Gjest liten løve

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

Har lagt i fra meg katolyseplanene da det ble for tungvint i lengden. Har begynt på Libra kurs. Vekt der var: 74,8 (hjelp), med masse klær og mat i magen. Vanlig morgenvekt 73kg. Var så godt i gang før jul og var nede i 67kg, men så ble en person i nær familie alvorlig og akutt syk og døde i løpet av en tid. Klarte å spise meg opp 5 kg på 1,5 måned. Kjedelig.

Spent på om jeg vil gå ned i vekt. Følger anbefalingene til punkt og prikke, men spiser det maksimale av det som er tillatt for kvinne med "liten" overvekt. Denne uken skulle vi bare konsentrere oss om maten. Fra og med i neste uke skal vi trimme. Hvis jeg ikke går ned i løpet av de to første ukene så skal jeg redusere på matmengden. Hvis jeg blir fornøyd med opplegget så skal jeg følge kurs helt til mitt forhold til mat er normalt igjen og alle overflødige kilo er av. Er kjempespent.

Dagens meny:

Frokost (10.15): 1GG klibrød med spekeskinke uten fett + 30g havregryn+ 0,5 dl skummet melk + 100g cottage cheese.

Lunsj (13.15):

1GG klibrød og to havreknekkebrød med relativt mager ost.

Middag (17.00)

1GG klibrød + 120g stimlet kylling + 100g brune linser + mye salat + et eple.

Til kvelds planlegges:

1GG klibrød + 2 havreknekkebrød med godt og sunt pålegg.

Skal kjøpe meg målebånd og måle meg i morgen og underveis. Hjemme er vekta min uten batteri og det skal den bare få være. Veier meg på kursene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.ggnorway.no/Html/Velkommen.htm

Klibrød med masse fiber, mye mer enn knekkebrød. Smaker ikke ulikt sponplater igrunnen, men gode for fordøyelsen. Jeg spiser dem daglig, har gjort det i over et år, siden jeg la om kostholdet. De virker! :)

Antar de er laget på kli av rug?

For mine omgivelsers skyld holder jeg meg til Wasas havreknekkebørd. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør være langt borte fra folk, om jeg spiser Rugsprø og andre rugprodukter :I Det er liksom ikke måte på hvor lite sånn mat som skal til, før man blir en stinkbombe på dagsevis :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207248656' post='3841704]

Jeg bør være langt borte fra folk, om jeg spiser Rugsprø og andre rugprodukter :I Det er liksom ikke måte på hvor lite sånn mat som skal til, før man blir en stinkbombe på dagsevis :(

Samme her. Mange sier det er en overgangsfase. Ikke for meg. Jeg er oppvokst på brød med masse rug i og etter en overgangsfase på 25 år er jeg ikke interessert i å prøve å fortsette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Mange sier det er en overgangsfase. Ikke for meg. Jeg er oppvokst på brød med masse rug i og etter en overgangsfase på 25 år er jeg ikke interessert i å prøve å fortsette...

Enig! Rug er ikke min ting. Jeg er blodtype A, og havre er min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207249194' post='3841715]

Enig! Rug er ikke min ting. Jeg er blodtype A, og havre er min greie.

Jaha? Jeg er blodtype 0, hva slags korn skal jeg spise da? Er veldig glad i havre da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Jeg er blodtype 0, hva slags korn skal jeg spise da? Er veldig glad i havre da...

Husker ikke. Se i boka Blodtypedietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, forstår hva du mener, det var bare første uka det.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, forstår hva du mener, det var bare første uka det.

;-)

Som jeg sa til Lotte lengre ned i tråden - jeg er oppvokst på brød med rug og en overgangsfase som varer lengre enn 25 år er jeg ikke interessert i å fortsette med. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...