Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bare at noen finner på å søke på ord som gir treff av det kaliberet der hos youtube minner meg på at vi lever i en syk verden.

Skrevet

Bare at noen finner på å søke på ord som gir treff av det kaliberet der hos youtube minner meg på at vi lever i en syk verden.

Jaha, og hvem sa at jeg personlig satt og søkte opp slike ting?

Tosk sier jeg bare!

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg fàr lyst til à grine nàr jeg leser sànt... Jeg sà ikke selve filminga...

Skrevet

Ja, du burde kanskje gjøre mer enn å bare sitte på ræva og tenke på ting,spesielt sett i forhold til dine veldig direkte kommentarer til damen lenger opp her som hadde spm i forbindelse med tema abort.

Litt trygt å sitte å varme skinkene sine i godstolen foran pc`n her hjemme samtidig som man kan kritisere andres syn på abort ikke sant?

Gud forby at mennesker med ditt syn faktisk dro seg ut en tur for å hjelpe noen av de stakkarne som er født inn i denne nådeløse verden.

Skrevet

Ja, du burde kanskje gjøre mer enn å bare sitte på ræva og tenke på ting,spesielt sett i forhold til dine veldig direkte kommentarer til damen lenger opp her som hadde spm i forbindelse med tema abort.

Litt trygt å sitte å varme skinkene sine i godstolen foran pc`n her hjemme samtidig som man kan kritisere andres syn på abort ikke sant?

Gud forby at mennesker med ditt syn faktisk dro seg ut en tur for å hjelpe noen av de stakkarne som er født inn i denne nådeløse verden.

Yeah yeah, fuck you!

Skrevet

Jeg fàr lyst til à grine nàr jeg leser sànt... Jeg sà ikke selve filminga...

Nei, det var en ganske sterk dokumentar. Det er jo endel som har reist nedover for å hjelpe til, men det er mange munner å mette. Det går ikke an å hjelpe alle. Dessverre er det altfor mange som ikke får hjelp, det er tragisk, men hva kan vi gjøre? Det er mye å tenke over når man ser slik. Det var jo spesielt en som de kalte "Gatebarnas far" for en stund siden, men jeg aner ikke hvordan det gikk.

Har du fått orden på de røde hundene, eller hva det var? Håper du har det bra, sender deg mine beste tanker om friske og sunne dager :-)

Skrevet

Yeah yeah, fuck you!

Moroklompen du da!!

Litt verre å svare for deg når du møter deg sjøl i døra?

Synes folk som offer og oier seg over abortloven og ikke er redde for å kritisere de som benytter seg av den kan yte et bidrag for å hjelpe "barnet" som du kaller fosteret, alternativt holde kjeft.

Skrevet

Moroklompen du da!!

Litt verre å svare for deg når du møter deg sjøl i døra?

Synes folk som offer og oier seg over abortloven og ikke er redde for å kritisere de som benytter seg av den kan yte et bidrag for å hjelpe "barnet" som du kaller fosteret, alternativt holde kjeft.

Jaha ja :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Nei, det var en ganske sterk dokumentar. Det er jo endel som har reist nedover for å hjelpe til, men det er mange munner å mette. Det går ikke an å hjelpe alle. Dessverre er det altfor mange som ikke får hjelp, det er tragisk, men hva kan vi gjøre? Det er mye å tenke over når man ser slik. Det var jo spesielt en som de kalte "Gatebarnas far" for en stund siden, men jeg aner ikke hvordan det gikk.

Har du fått orden på de røde hundene, eller hva det var? Håper du har det bra, sender deg mine beste tanker om friske og sunne dager :-)

Takk for fine tanker :-)

Gatebarnas far dòde visst her for noen dager siden...:-(

Gjest mora2
Skrevet

Uff... Orket ikke se hele...

Vi vet ikke hvor godt vi har det engang!

Gjest blame
Skrevet

Da foreslår jeg at du letter på r*va og gjør noe, i stedet for å sitte her og komme med sure oppgulp når det passer seg minst.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jaha, og hvem sa at jeg personlig satt og søkte opp slike ting?

Tosk sier jeg bare!

''Jaha, og hvem sa at jeg personlig satt og søkte opp slike ting?''

Sa jeg det var du som søkte det opp? Nope. Så tosk kan du være sjøl.

Gjest tuppsiiii
Skrevet

Uff... Orket ikke se hele...

Vi vet ikke hvor godt vi har det engang!

Huff, ikke jeg heller. Får bare lyst til å dra i vei å hente hjem alle barna. Hvorfor er det ingen som hjelper dem? :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...