Gjest terapi igjen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei. Det var jeg som skrev om å få tilsendt epikrisen tidligere. Jeg skal nå altså begynne i terapi igjen, hos en ny psykiater etter ca ett år uten behandling. Og jeg er livredd... Vi skal vel egentlig etterhvert begynne å nærme oss barndommen og hva som skjedde... og det gjør meg så redd... Jeg hadde håpet at når jeg avsluttet behandlingen forrige gang, at det skulle være så bra som da alltid... Men nå går det ikke så bra lenger... Jeg føler meg enda verre allerede etter det ble bestemt at jeg skal begynne i terapi igjen, for det er så mange tunge tanker som dukker opp enda sterkere... Er det da galt å begynne i terapi igjen? Selv om en har det tøft uten terapi også, så blir tankene så veldig forsterket i terapi igjen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303165-n%C3%A5r-en-begynner-i-terapi-igjen-verre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.