Gå til innhold

Når en begynner i terapi igjen - verre

Anbefalte innlegg

Gjest terapi igjen

Hei.

Det var jeg som skrev om å få tilsendt epikrisen tidligere. Jeg skal nå altså begynne i terapi igjen, hos en ny psykiater etter ca ett år uten behandling.

Og jeg er livredd...

Vi skal vel egentlig etterhvert begynne å nærme oss barndommen og hva som skjedde... og det gjør meg så redd... Jeg hadde håpet at når jeg avsluttet behandlingen forrige gang, at det skulle være så bra som da alltid... Men nå går det ikke så bra lenger...

Jeg føler meg enda verre allerede etter det ble bestemt at jeg skal begynne i terapi igjen, for det er så mange tunge tanker som dukker opp enda sterkere...

Er det da galt å begynne i terapi igjen? Selv om en har det tøft uten terapi også, så blir tankene så veldig forsterket i terapi igjen...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...