Gå til innhold

Å så ille dere har det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mohikaneren

Jeg kjenner jeg blir litt provoser av innlegget ditt. Det er unyansert og forenklet, men værsågod, hvis det hjelper deg. Det er så mange måter å slite på, og så mye som er vondt her i verden.

Å være boligløs er også noe av det, men i Norge har vi faktisk hjelpetiltak for det.

Vel, jeg burde ikke svart deg, men jeg gjorde nå det.

Gjest heyheymymy

Jeg kjenner jeg blir litt provoser av innlegget ditt. Det er unyansert og forenklet, men værsågod, hvis det hjelper deg. Det er så mange måter å slite på, og så mye som er vondt her i verden.

Å være boligløs er også noe av det, men i Norge har vi faktisk hjelpetiltak for det.

Vel, jeg burde ikke svart deg, men jeg gjorde nå det.

Han/hun er jo bare fortvilt over situasjonen. Det er jo ikke noe angrep på andre som har det vanskelig. Jeg ville sikkert tenkt det samme hadde jeg stått i fare for å havne på gaten.

Gjest Mohikaneren

Han/hun er jo bare fortvilt over situasjonen. Det er jo ikke noe angrep på andre som har det vanskelig. Jeg ville sikkert tenkt det samme hadde jeg stått i fare for å havne på gaten.

Ja, jeg så det andre innlegget etterpå, da skjønte jeg mer. Men skrevet er skrevet.

Likevel er det ingen grunn til å legge det ut på andre som også sliter.

Men jeg hadde nok ikke skrevet det hvis jeg hadde lest det forrige innlegget. :-)

Nei vet du hva! Jeg skjønner at du har det ille, og det er kjempetrist, men livet er heldigvis ingen konkurranse i å ha det verst. Folk sliter med sine ting, og hvem er du som kan komme her å bagatelligsere andre liv, tanker og følelser...

Det du opplever er fryktelig tagisk, og du har all rett til å vøre sint og sur og oppgitt og redd og hva nå enn slags følelser du har, men det betyr ikke at alle andre skal holde kjeft om sine ting.

Gjest Blikkboks

''Dere vet ikke hva livskrise er før dere er boligløse.''

Nei, det er det sikkert bare du som vet. Det beste av alt er jo og være bedreviter....

''Hvis dere må bo på gaten vil dere finne ut av det vil si å være på bunnen av samfunnet.''

Ja, for det finnes sikkert ingen andre ting som kan slite på..

''Dere som klager kan holde kjeft. Så lenge dere har en plass å bo kan dere holde kjeft.''

Hold kjeft selv, her er det dessverre ikke du som bestemmer

'' Dere har det bra.''

Dessverre hadde det vært utrolig deilig om det utsagnet kunne stemme på alle andre. Sånn er det faktisk ikke.

Jeg merker at jeg ble fryktelig provosert over at du skriver ett sånt innlegg på Psykjatri.

Du burde gå en runde med deg selv, og tenke deg om før du skriver. Ærlig talt, på DOL har vi høy takhøyde, og jeg syns du skal slutte og kritisere alle andre om at di syter. Det gjør di nemlig ikke.....

Annonse

Gjest anna katarina

Prøv å være så psykotisk at du ikke vet hvor du bor, og har fått det i hodet at du skal gå ut og la deg selv bli voldtatt og skjært til døde, fordi det er bare sånn du kan redde verden fra deg selv, fordi Gud har sagt det.

Prøv det du, før du kommer her og snakker om grad av lidelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...