Lillemus Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Har stekt en form med fransk fiskegrateng, noe som viste seg å være en fiskefilet med saus over (lignet ikke på fiskegrateng i det hele tatt!). Har spist bare halve, kan jeg fryse den igjen? Har ikke anledning til å spise resten før om mange dager og synes det er litt kjedelig å kaste den. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Mnja, det kommer an på hvor sær du er på fiskekvaliteten, tenker jeg. Faren er at fisken blir veldig tørr i andre omgang. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Æsj Alaskan Pollock fryst to ganger. Kunne aldri tenke meg å spise det uansett. Stekte det en gang, men det gikk rett i søpla. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Mnja, det kommer an på hvor sær du er på fiskekvaliteten, tenker jeg. Faren er at fisken blir veldig tørr i andre omgang. Ok. *Kyler den i bøtta* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.