Gå til innhold

Fryse stekt fisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stekt en form med fransk fiskegrateng, noe som viste seg å være en fiskefilet med saus over (lignet ikke på fiskegrateng i det hele tatt!). Har spist bare halve, kan jeg fryse den igjen? Har ikke anledning til å spise resten før om mange dager og synes det er litt kjedelig å kaste den.

Mrs. Wallace
Skrevet

Mnja, det kommer an på hvor sær du er på fiskekvaliteten, tenker jeg. Faren er at fisken blir veldig tørr i andre omgang.

Skrevet

Æsj Alaskan Pollock fryst to ganger. Kunne aldri tenke meg å spise det uansett. Stekte det en gang, men det gikk rett i søpla.

Skrevet

Mnja, det kommer an på hvor sær du er på fiskekvaliteten, tenker jeg. Faren er at fisken blir veldig tørr i andre omgang.

Ok. *Kyler den i bøtta*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...