Gjest ssssilje Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg forstår at du er sliten, hvorfor da ikke søke alternativer som kan gjøre deg mindre sliten? Eller ville du bare ha til svar at du burde få bruke benzo? Da får du i tilfelle bytte fastlege og finne en som ikke bryr seg så mye om at det er avhengighetsskapende. Det finnes jo personer med angstlidelser som bruker benzo daglig - så noen leger må jo ha et annet syn på dette enn din lege. skulle gjerne klart meg uten benzo. klarer det også, men da kan jeg glemme å gå ut. kan ikke konse om noe, alt jeg kjenner er angst og noia og på grunn av det blir jeg veldig deppa og suicidal. uten alternativ som funker har jeg derfor bestemt meg for å ta benzo på tross av legens formaninger og oppgitthet om jeg tar det hver dag. føler meg liten nok fra før så blir ekstra sliten av å høre "det er ikke bra". er det bedre å lide seg gjennom resten av livet og kaste bort x antall år på angst og elendighet?? risikerer at han ikke vil skrive det ut mer men nå er jeg så sliten at jeg snart gir blaffen i alt. får vel bli kriminell og få tak i medisiner illegalt og begynne å drikke ikke alle blir friske av kognitiv terapi. første bud er vel å ikke ha så mye angst sånn at en kommer seg dit. individuelle forskjeller, gradsforskjeller osv når det gjelder angst. prøvd kogn. terapi en gang og det hjalp ikke meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303181-angst-og-dep-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/page/2/#findComment-2457862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plingpling Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 skulle gjerne klart meg uten benzo. klarer det også, men da kan jeg glemme å gå ut. kan ikke konse om noe, alt jeg kjenner er angst og noia og på grunn av det blir jeg veldig deppa og suicidal. uten alternativ som funker har jeg derfor bestemt meg for å ta benzo på tross av legens formaninger og oppgitthet om jeg tar det hver dag. føler meg liten nok fra før så blir ekstra sliten av å høre "det er ikke bra". er det bedre å lide seg gjennom resten av livet og kaste bort x antall år på angst og elendighet?? risikerer at han ikke vil skrive det ut mer men nå er jeg så sliten at jeg snart gir blaffen i alt. får vel bli kriminell og få tak i medisiner illegalt og begynne å drikke ikke alle blir friske av kognitiv terapi. første bud er vel å ikke ha så mye angst sånn at en kommer seg dit. individuelle forskjeller, gradsforskjeller osv når det gjelder angst. prøvd kogn. terapi en gang og det hjalp ikke meg Du bruker jo benzo og kommer deg ut - da kunne du vel klare og komme deg til en terapitime også. Men jeg gir opp - jeg trodde du ønsket forslag til hva du kunne gjøre, for du spurte hva skal jeg gjøre? Men jeg ser at du avskriver alle forslag fra både meg og andre. Så du får ta benzo så lenge du får - og så får du derfra finne veien videre. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303181-angst-og-dep-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/page/2/#findComment-2458201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest humlens flukt Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hei, og takk for svar. skulle ønske det hjalp å snakke om men det gjør det ikke. har levd med dette i mange år, prøvd å tenke annerledes, skole, jobb, og prøvd nesten alt. samtaler, terapi og medisin. mer syk nå enn noengang og klarer ingenting. ssri hjelper heller ikke (prøvd alt) opplever jeg har mye angst, er paranoid deppa og sliten. Glemte en ting jeg som jeg prøvde da det sto på som verst og det var anti-psykotika (AP). Dette hjalp ihvertfall meg meget bra. Anbefales sterkt hvis du ikke har prøvd det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303181-angst-og-dep-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/page/2/#findComment-2458250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.