Gjest søvnløsoglei Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det skjer noe mystisk i nabolaget for tiden. Så godt som hver natt i 4-5tiden kommer det en bil og stiller seg på tomgang utenfor huset vårt, eller naboens. Der kan den stå i bortimot en time. på tomgang, før den kjører bort. Etter å ha merket dette en god stundt begynte jeg å gå ut å be dem flytte seg. Det bråkte og eksosen kom inn på soverommet mitt. Dette har jeg gjort to ganger. begge gangene var det en mann og en dame i bilen, men forskjellige folk og forskjellige biler. Så jeg har begynt å mistenke at det er noe slags hallikvirksomhet i nabolaget. Det er et stille og rolig område, et godt stykke fra sentrum. Vanligvis lite trafikk i området. Det jeg ikke skjønner er hvorfor det natt etter natt står biler på tomgang så lenge som en time! Trodde først det var snakk om kjærestepar som brukte lang tid på å ta farvel for kvelden, men det ser ikke ut til å stemme. Synes det er mest merkelig siden det skjer så utrolig ofte. Hva tror dere? 0 Siter
Jølsen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hvis dette er i Oslo, er det et velkjent fenomen. utenfor der jeg bor, er det samme dritten. Nytter ikke å gjøre så mye heller, annet enn å prøve å overse det så godt man kan. Politiet kommer og går, men det skjer lite. 0 Siter
Gjest søvnløsoglei Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hvis dette er i Oslo, er det et velkjent fenomen. utenfor der jeg bor, er det samme dritten. Nytter ikke å gjøre så mye heller, annet enn å prøve å overse det så godt man kan. Politiet kommer og går, men det skjer lite. Det er ikke i oslo, men i en annen stor by. Men hva skjer i disse bilene da? Det så ikke ut til at de hadde seg i baksetet akkurat. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det er ikke i oslo, men i en annen stor by. Men hva skjer i disse bilene da? Det så ikke ut til at de hadde seg i baksetet akkurat. Bruk fantasien...! *grøsser* 0 Siter
Gjest tjihi Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Neste gang tar du med deg campingstol og setter deg ved siden av bilen og følger med. Hehe. Ta kontakt med politiet om du finner ut hvilket hus disse damene(?) holder til i. Foregår det kjøp og salg av sex er dette politimat. 0 Siter
morsan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Bruk fantasien...! *grøsser* Kanskje de holder på med å lage 'figurer' av snøre rundt hendene, slik som det sto om i en tråd her for en tid tilbake?;-) 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 he he. Ta bilnummeret på bilen. Film sjårøfen mens han er i action, OG send det til kona. ) 0 Siter
Gjest søvnløsoglei Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Neste gang tar du med deg campingstol og setter deg ved siden av bilen og følger med. Hehe. Ta kontakt med politiet om du finner ut hvilket hus disse damene(?) holder til i. Foregår det kjøp og salg av sex er dette politimat. Det ser ikke ut til at de går inn i noe hus. og ikke ser det ut til at de gjør noe i bilen heller. De bare kjører avgårde etter en god stund. men nå overvåker jeg dem ikke hele tiden heller da:) Kan det hende at de bare sitter der og venter på en telefon og at sjåføren kjører dem rundt til ulike hus? Om de skulle hive seg til var det vel mer naturlig å stille seg opp på en mørk p.-plass, og ikke utenfor vinduet til folk!? 0 Siter
Gjest hver sin lyst Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det JEG tror er at horene plukker opp kunder og utfører "tjenesten" utenfor ditt hus, du skriver jo at det er et stille og rolig strøk. Så gjør som du fikk tips om her tidligere, ta fram videokameraet og send det til konene rundt omkring, evt. politiet Skjer nok litt avhvert i de bilene der ....... 0 Siter
Gjest tjihi Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det ser ikke ut til at de går inn i noe hus. og ikke ser det ut til at de gjør noe i bilen heller. De bare kjører avgårde etter en god stund. men nå overvåker jeg dem ikke hele tiden heller da:) Kan det hende at de bare sitter der og venter på en telefon og at sjåføren kjører dem rundt til ulike hus? Om de skulle hive seg til var det vel mer naturlig å stille seg opp på en mørk p.-plass, og ikke utenfor vinduet til folk!? Sitter jentene i bilen når den kommer? Eller kommer de ut fra et hus? En blow/hand job kan lett utføres uten at det er veldig synlig. Syns det er merkelig at de ikke finner seg et mer øde sted, det skal jeg være enig i. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Kanskje de holder på med å lage 'figurer' av snøre rundt hendene, slik som det sto om i en tråd her for en tid tilbake?;-) He-he, du må øve på mer koffert-tanker! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.