Gå til innhold

Bilhorer?

Gjest søvnløsoglei

Anbefalte innlegg

Gjest søvnløsoglei
Skrevet

Det skjer noe mystisk i nabolaget for tiden. Så godt som hver natt i 4-5tiden kommer det en bil og stiller seg på tomgang utenfor huset vårt, eller naboens.

Der kan den stå i bortimot en time. på tomgang, før den kjører bort.

Etter å ha merket dette en god stundt begynte jeg å gå ut å be dem flytte seg. Det bråkte og eksosen kom inn på soverommet mitt. Dette har jeg gjort to ganger. begge gangene var det en mann og en dame i bilen, men forskjellige folk og forskjellige biler. Så jeg har begynt å mistenke at det er noe slags hallikvirksomhet i nabolaget.

Det er et stille og rolig område, et godt stykke fra sentrum. Vanligvis lite trafikk i området. Det jeg ikke skjønner er hvorfor det natt etter natt står biler på tomgang så lenge som en time! Trodde først det var snakk om kjærestepar som brukte lang tid på å ta farvel for kvelden, men det ser ikke ut til å stemme. Synes det er mest merkelig siden det skjer så utrolig ofte.

Hva tror dere?

Skrevet

Hvis dette er i Oslo, er det et velkjent fenomen. utenfor der jeg bor, er det samme dritten. Nytter ikke å gjøre så mye heller, annet enn å prøve å overse det så godt man kan. Politiet kommer og går, men det skjer lite.

Gjest søvnløsoglei
Skrevet

Hvis dette er i Oslo, er det et velkjent fenomen. utenfor der jeg bor, er det samme dritten. Nytter ikke å gjøre så mye heller, annet enn å prøve å overse det så godt man kan. Politiet kommer og går, men det skjer lite.

Det er ikke i oslo, men i en annen stor by.

Men hva skjer i disse bilene da? Det så ikke ut til at de hadde seg i baksetet akkurat.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er ikke i oslo, men i en annen stor by.

Men hva skjer i disse bilene da? Det så ikke ut til at de hadde seg i baksetet akkurat.

Bruk fantasien...!

*grøsser*

Gjest tjihi
Skrevet

Neste gang tar du med deg campingstol og setter deg ved siden av bilen og følger med. Hehe.

Ta kontakt med politiet om du finner ut hvilket hus disse damene(?) holder til i. Foregår det kjøp og salg av sex er dette politimat.

Skrevet

Bruk fantasien...!

*grøsser*

Kanskje de holder på med å lage 'figurer' av snøre rundt hendene, slik som det sto om i en tråd her for en tid tilbake?;-)

Skrevet

he he.

Ta bilnummeret på bilen. Film sjårøfen mens han er i action, OG send det til kona. :o)

Gjest søvnløsoglei
Skrevet

Neste gang tar du med deg campingstol og setter deg ved siden av bilen og følger med. Hehe.

Ta kontakt med politiet om du finner ut hvilket hus disse damene(?) holder til i. Foregår det kjøp og salg av sex er dette politimat.

Det ser ikke ut til at de går inn i noe hus. og ikke ser det ut til at de gjør noe i bilen heller. De bare kjører avgårde etter en god stund. men nå overvåker jeg dem ikke hele tiden heller da:)

Kan det hende at de bare sitter der og venter på en telefon og at sjåføren kjører dem rundt til ulike hus?

Om de skulle hive seg til var det vel mer naturlig å stille seg opp på en mørk p.-plass, og ikke utenfor vinduet til folk!?

Gjest hver sin lyst
Skrevet

Det JEG tror er at horene plukker opp kunder og utfører "tjenesten" utenfor ditt hus, du skriver jo at det er et stille og rolig strøk.

Så gjør som du fikk tips om her tidligere, ta fram videokameraet og send det til konene rundt omkring, evt. politiet :)

Skjer nok litt avhvert i de bilene der .......

Gjest tjihi
Skrevet

Det ser ikke ut til at de går inn i noe hus. og ikke ser det ut til at de gjør noe i bilen heller. De bare kjører avgårde etter en god stund. men nå overvåker jeg dem ikke hele tiden heller da:)

Kan det hende at de bare sitter der og venter på en telefon og at sjåføren kjører dem rundt til ulike hus?

Om de skulle hive seg til var det vel mer naturlig å stille seg opp på en mørk p.-plass, og ikke utenfor vinduet til folk!?

Sitter jentene i bilen når den kommer? Eller kommer de ut fra et hus? En blow/hand job kan lett utføres uten at det er veldig synlig. Syns det er merkelig at de ikke finner seg et mer øde sted, det skal jeg være enig i.

Gjest ViViola
Skrevet

Kanskje de holder på med å lage 'figurer' av snøre rundt hendene, slik som det sto om i en tråd her for en tid tilbake?;-)

He-he, du må øve på mer koffert-tanker!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...