Gjest anonym på det Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 69 kilo. 68,5 sist uke. Jeg har trent godt denne uken her, men jeg spiste mye godterier sist helg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sjokoladen har blitt til muskler, vet du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har gått opp enda 1 kg, så jeg skal ta det her mer seriøst fra og med nå. Begynte å trene litt igjen i går. Når jeg legger på meg får jeg figur som en frosk ;( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har gått opp enda 1 kg, så jeg skal ta det her mer seriøst fra og med nå. Begynte å trene litt igjen i går. Når jeg legger på meg får jeg figur som en frosk ;( Ler så jeg griner ;- O Betyr det tynne ben og armer, men med stort midtparti? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Blæh... Påskekiloen sitter fremdeles like godt. ( I helga skal det sykles! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sjokoladen har blitt til muskler, vet du Ja, den har nok det! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ler så jeg griner ;- O Betyr det tynne ben og armer, men med stort midtparti? ''Betyr det tynne ben og armer, men med stort midtparti?'' Helt riktig, i tillegg til minimal rumpe ;( Du ser det sikkert for deg når du tenker på en frosk, he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ''Betyr det tynne ben og armer, men med stort midtparti?'' Helt riktig, i tillegg til minimal rumpe ;( Du ser det sikkert for deg når du tenker på en frosk, he he. Lattertårene renner nedover kinnet ;-0 Jeg kan så levende se det for meg! Tror bare jeg aldri har hørt den beskrivelsen før 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimmi69 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har omsider kommet i gang med å få unna 20 overflødige kilo. Startet på 80,2 for ca 1 1/2 uke siden og i dag stoppet den på 78.6 :-)) Prøver å følge Libra-prinsippene: spiser ofte, masse fiber og vann. Og prøver å få rørt litt ekstra på meg, en utfordring når man er småbarnsmor, i jobb og deltidsstudent... Men husarbeid er vel også trim... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Startet på 87 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hiver meg med dere jeg. Nå i morres veide jeg 79. Deilig å komme under 80, og motivasjonen er bedre når jeg er kommet i gang. Målet er i første omgang å komme under 70. Jeg er 1,67 høy så egentlig bør jeg vel ned nærmere 60. Men det vet jeg ikke om jeg greier. Får ta et skritt av gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hiver meg med dere jeg. Nå i morres veide jeg 79. Deilig å komme under 80, og motivasjonen er bedre når jeg er kommet i gang. Målet er i første omgang å komme under 70. Jeg er 1,67 høy så egentlig bør jeg vel ned nærmere 60. Men det vet jeg ikke om jeg greier. Får ta et skritt av gangen. Ett skritt av gangen og små delmål er viktig! Så hold fast på 70 du, ikke se lenger ned ennå. ) Du er kjempeflink forresten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hiver meg med dere jeg. Nå i morres veide jeg 79. Deilig å komme under 80, og motivasjonen er bedre når jeg er kommet i gang. Målet er i første omgang å komme under 70. Jeg er 1,67 høy så egentlig bør jeg vel ned nærmere 60. Men det vet jeg ikke om jeg greier. Får ta et skritt av gangen. Så er du godt i gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Startet på 87 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Så er du godt i gang! Ja det føles veldig godt å være i gang og få effekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Startet på 87 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ett skritt av gangen og små delmål er viktig! Så hold fast på 70 du, ikke se lenger ned ennå. ) Du er kjempeflink forresten! Takk skal du ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Veel... Da tar jeg sjansen og hiver meg på selvom jeg glemte i går morges så det ble lørdag i stedet. Startet på 112 og i dag viste den 109. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har gått opp enda 1 kg, så jeg skal ta det her mer seriøst fra og med nå. Begynte å trene litt igjen i går. Når jeg legger på meg får jeg figur som en frosk ;( Hva?! Driver du og uttaler deg om kroppsfasongen min...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Veel... Da tar jeg sjansen og hiver meg på selvom jeg glemte i går morges så det ble lørdag i stedet. Startet på 112 og i dag viste den 109. Kjempebra! 3 ned er flott! Snart blir det 3 til og 3 til... ) Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kjempebra! 3 ned er flott! Snart blir det 3 til og 3 til... ) Stå på! Takk! Skal gå langsomt dette, men godt å være på vei! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva?! Driver du og uttaler deg om kroppsfasongen min...*s* Beklager så mye Jeg er sikker på at din froskete kroppsfasong er alldeles smekker og lekker. *ro ro* Det er ikke dermed sagt at jeg trives med en slik kroppsfasong, da jeg faktisk ikke er en frosk. I ettermiddag har froskefasongen min fått en god trim i svømmehallen. Jeg lurer på et par ting i den forbindelse: 1. Hvorfor må jeg alltid et nødvendig ærend til tross for at jeg tok den rett før svømmeturen? Blæra blir full med en gang kjennes det ut som. 2. Hvorfor synker mannen min rett til bunns når han ikke beveger seg, mens jeg flyter? Jeg så det med egne øyne. Han falt som et lodd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Veel... Da tar jeg sjansen og hiver meg på selvom jeg glemte i går morges så det ble lørdag i stedet. Startet på 112 og i dag viste den 109. Det er jo kjempebra Stå på videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.