Gå til innhold

Uten en tråd - fredag.

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det

69 kilo.

68,5 sist uke.

Jeg har trent godt denne uken her, men jeg spiste mye godterier sist helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg har gått opp enda 1 kg, så jeg skal ta det her mer seriøst fra og med nå. Begynte å trene litt igjen i går.

Når jeg legger på meg får jeg figur som en frosk ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg har gått opp enda 1 kg, så jeg skal ta det her mer seriøst fra og med nå. Begynte å trene litt igjen i går.

Ler så jeg griner ;- O

Betyr det tynne ben og armer, men med stort midtparti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Ler så jeg griner ;- O

Betyr det tynne ben og armer, men med stort midtparti?

''Betyr det tynne ben og armer, men med stort midtparti?''

Helt riktig, i tillegg til minimal rumpe ;( Du ser det sikkert for deg når du tenker på en frosk, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Betyr det tynne ben og armer, men med stort midtparti?''

Helt riktig, i tillegg til minimal rumpe ;( Du ser det sikkert for deg når du tenker på en frosk, he he.

Lattertårene renner nedover kinnet ;-0

Jeg kan så levende se det for meg! Tror bare jeg aldri har hørt den beskrivelsen før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har omsider kommet i gang med å få unna 20 overflødige kilo. Startet på 80,2 for ca 1 1/2 uke siden og i dag stoppet den på 78.6 :-)) Prøver å følge Libra-prinsippene: spiser ofte, masse fiber og vann. Og prøver å få rørt litt ekstra på meg, en utfordring når man er småbarnsmor, i jobb og deltidsstudent... Men husarbeid er vel også trim... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Startet på 87

Hiver meg med dere jeg.

Nå i morres veide jeg 79. Deilig å komme under 80, og motivasjonen er bedre når jeg er kommet i gang. Målet er i første omgang å komme under 70. Jeg er 1,67 høy så egentlig bør jeg vel ned nærmere 60. Men det vet jeg ikke om jeg greier. Får ta et skritt av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med dere jeg.

Nå i morres veide jeg 79. Deilig å komme under 80, og motivasjonen er bedre når jeg er kommet i gang. Målet er i første omgang å komme under 70. Jeg er 1,67 høy så egentlig bør jeg vel ned nærmere 60. Men det vet jeg ikke om jeg greier. Får ta et skritt av gangen.

Ett skritt av gangen og små delmål er viktig! Så hold fast på 70 du, ikke se lenger ned ennå. :o) Du er kjempeflink forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Hiver meg med dere jeg.

Så er du godt i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Startet på 87

Ett skritt av gangen og små delmål er viktig! Så hold fast på 70 du, ikke se lenger ned ennå. :o) Du er kjempeflink forresten!

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veel... Da tar jeg sjansen og hiver meg på selvom jeg glemte i går morges så det ble lørdag i stedet. Startet på 112 og i dag viste den 109.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?! Driver du og uttaler deg om kroppsfasongen min...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veel... Da tar jeg sjansen og hiver meg på selvom jeg glemte i går morges så det ble lørdag i stedet. Startet på 112 og i dag viste den 109.

Kjempebra! 3 ned er flott! Snart blir det 3 til og 3 til... :o) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! 3 ned er flott! Snart blir det 3 til og 3 til... :o) Stå på!

Takk! Skal gå langsomt dette, men godt å være på vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hva?! Driver du og uttaler deg om kroppsfasongen min...*s*

Beklager så mye :) Jeg er sikker på at din froskete kroppsfasong er alldeles smekker og lekker. *ro ro* ;) Det er ikke dermed sagt at jeg trives med en slik kroppsfasong, da jeg faktisk ikke er en frosk.

I ettermiddag har froskefasongen min fått en god trim i svømmehallen. Jeg lurer på et par ting i den forbindelse:

1. Hvorfor må jeg alltid et nødvendig ærend til tross for at jeg tok den rett før svømmeturen? Blæra blir full med en gang kjennes det ut som.

2. Hvorfor synker mannen min rett til bunns når han ikke beveger seg, mens jeg flyter? Jeg så det med egne øyne. Han falt som et lodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det er jo kjempebra :) Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...