skal Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er jo kjempebra Stå på videre! Takk! Will do! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Beklager så mye Jeg er sikker på at din froskete kroppsfasong er alldeles smekker og lekker. *ro ro* Det er ikke dermed sagt at jeg trives med en slik kroppsfasong, da jeg faktisk ikke er en frosk. I ettermiddag har froskefasongen min fått en god trim i svømmehallen. Jeg lurer på et par ting i den forbindelse: 1. Hvorfor må jeg alltid et nødvendig ærend til tross for at jeg tok den rett før svømmeturen? Blæra blir full med en gang kjennes det ut som. 2. Hvorfor synker mannen min rett til bunns når han ikke beveger seg, mens jeg flyter? Jeg så det med egne øyne. Han falt som et lodd. Er du meg? 1. Jeg tror at kroppen trekker til seg vannet i bassenget. Jeg må også alltid tisse nesten med en gang jeg går i bassenget. 2. Sånn har vi det også. Jeg tror han rett og slett ikke kan teknikken evt. har tyngre beinbygning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Veel... Da tar jeg sjansen og hiver meg på selvom jeg glemte i går morges så det ble lørdag i stedet. Startet på 112 og i dag viste den 109. Det var da bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det var da bra! Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er du meg? 1. Jeg tror at kroppen trekker til seg vannet i bassenget. Jeg må også alltid tisse nesten med en gang jeg går i bassenget. 2. Sånn har vi det også. Jeg tror han rett og slett ikke kan teknikken evt. har tyngre beinbygning. Takk for svar Ja, det må være noe med teknikken hans når han ikke greier å flyte uten å bevege armer og bein. Bra han ikke er den eneste da! I morgen starter en ny uke med forhåpentligvis masse trim! Håper lysta er tilstede 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bliw Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 "Litt" seint ute, men på fredag viste vekta 79,4 kg altså ned 600 gram... Jeg fortsetter denne uka med fornuftig matinntak og trimming :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bliw Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har omsider kommet i gang med å få unna 20 overflødige kilo. Startet på 80,2 for ca 1 1/2 uke siden og i dag stoppet den på 78.6 :-)) Prøver å følge Libra-prinsippene: spiser ofte, masse fiber og vann. Og prøver å få rørt litt ekstra på meg, en utfordring når man er småbarnsmor, i jobb og deltidsstudent... Men husarbeid er vel også trim... ;-) Hei! Ser du er kommet godt igang, det er jo helt topp! Jeg har gått ned ca 600 gram på ei uke, det er jeg igrunn fornøyd med. Men en ny uke med nye muligheter :-) Det er bare å stå på! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.