Gå til innhold

NHD: tolvon og toksisitet?

Anbefalte innlegg

Hei skal ut med noen venner og i den forbindelse drikke alkohol. Bruker 30 mg tolvon før jeg legger meg, det jeg lurer på er om dette kan medføre økt toksistet i kombinasjon med alkohol i forhold til respirasjonssvikt ol. Psykiateren min sa kombinasjonen kunne gi patologisk rus, men dette ser jeg ikke på som noe problem da jeg tar det rett før jeg går til sengs. Finner ikke noe i felleskatalogen som sier at det er farlig. Stemmer dette? Jeg skal jo ta denne medisinen hver dag så det blir litt vannskelig å avstå fra alkohol i sosiale sammenkomster flere måneder. Bruker også ssri.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303236-nhd-tolvon-og-toksisitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...