pkay Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, jeg er en gutt på 19 år som nå har bestemt meg for å starte på T-bol/Turanabol i å med at det er det bolet som er mest rimlig for kroppen når det gjelder bivirkninger. Jeg har hørt at det kan slite ganske sterkt på leveren. Hvilken legemiddler,vitaminer eller andre ting vil dere anbefalle meg å bruke for å skåne kroppen på en best mulig måte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pkay Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hei, jeg er en gutt på 19 år som nå har bestemt meg for å starte på T-bol/Turanabol i å med at det er det bolet som er mest rimlig for kroppen når det gjelder bivirkninger. Jeg har hørt at det kan slite ganske sterkt på leveren. Hvilken legemiddler,vitaminer eller andre ting vil dere anbefalle meg å bruke for å skåne kroppen på en best mulig måte? Hvordan dosering burde jeg kjøre for å få en vittig effekt av det. Når jeg først skal bruke det så kan jeg jo like godt bruke så mye at jeg får effekt av det tenkte jeg. Akkurat nå veier jeg kun 65 kg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei, jeg er en gutt på 19 år som nå har bestemt meg for å starte på T-bol/Turanabol i å med at det er det bolet som er mest rimlig for kroppen når det gjelder bivirkninger. Jeg har hørt at det kan slite ganske sterkt på leveren. Hvilken legemiddler,vitaminer eller andre ting vil dere anbefalle meg å bruke for å skåne kroppen på en best mulig måte? Hvordan dosering burde jeg kjøre for å få en vittig effekt av det. Når jeg først skal bruke det så kan jeg jo like godt bruke så mye at jeg får effekt av det tenkte jeg. Akkurat nå veier jeg kun 65 kg ''Når jeg først skal bruke det så kan jeg jo like godt bruke så mye at jeg får effekt av det tenkte jeg'' Når du først skal ødelegge kroppen din så skal du ødelegge den skikkelig, tenkte du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Når jeg som lege med 40 års fartstid i idrettsmedisin leser dette blir jeg både trist og lei meg. Det er uansett hvilket anabolt steroid du mener du kan bruke, et stort sjangsespill og en farlig lek både med din psykiske/mentale og kroppslige helse. Dette er både på kort og lengre sikt. Vær så snild, tenk deg om! Se på mange av våre toppidrettsutøvere, f. eks. spydkasteren Andreas Torkildsen og se hans fantastiske muskulatur. Det har han bygget opp på et vanlig kosthold og hard trening !! Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drizzle Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tuller du? Ærlig talt, tenk deg GRUNDIG om her. Vær litt smart og se forbi alle forlokkende raske effekter, og sett deg litt mer inn i hva anabole sterioder faktisk kan gjøre med kroppen din. Sett fra et OBJEKTIVT synspunkt. Etter mitt syn er boling bare noe idioter driver med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.