Gå til innhold

Bruk av T-bol/Turanabol

pkay

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 år som nå har bestemt meg for å starte på T-bol/Turanabol i å med at det er det bolet som er mest rimlig for kroppen når det gjelder bivirkninger. Jeg har hørt at det kan slite ganske sterkt på leveren. Hvilken legemiddler,vitaminer eller andre ting vil dere anbefalle meg å bruke for å skåne kroppen på en best mulig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er en gutt på 19 år som nå har bestemt meg for å starte på T-bol/Turanabol i å med at det er det bolet som er mest rimlig for kroppen når det gjelder bivirkninger. Jeg har hørt at det kan slite ganske sterkt på leveren. Hvilken legemiddler,vitaminer eller andre ting vil dere anbefalle meg å bruke for å skåne kroppen på en best mulig måte? Hvordan dosering burde jeg kjøre for å få en vittig effekt av det. Når jeg først skal bruke det så kan jeg jo like godt bruke så mye at jeg får effekt av det tenkte jeg. Akkurat nå veier jeg kun 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en gutt på 19 år som nå har bestemt meg for å starte på T-bol/Turanabol i å med at det er det bolet som er mest rimlig for kroppen når det gjelder bivirkninger. Jeg har hørt at det kan slite ganske sterkt på leveren. Hvilken legemiddler,vitaminer eller andre ting vil dere anbefalle meg å bruke for å skåne kroppen på en best mulig måte? Hvordan dosering burde jeg kjøre for å få en vittig effekt av det. Når jeg først skal bruke det så kan jeg jo like godt bruke så mye at jeg får effekt av det tenkte jeg. Akkurat nå veier jeg kun 65 kg

''Når jeg først skal bruke det så kan jeg jo like godt bruke så mye at jeg får effekt av det tenkte jeg''

Når du først skal ødelegge kroppen din så skal du ødelegge den skikkelig, tenkte du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Når jeg som lege med 40 års fartstid i idrettsmedisin leser dette blir jeg både trist og lei meg.

Det er uansett hvilket anabolt steroid du mener du kan bruke, et stort sjangsespill og en farlig lek både med din psykiske/mentale og kroppslige helse. Dette er både på kort og lengre sikt.

Vær så snild, tenk deg om! Se på mange av våre toppidrettsutøvere, f. eks. spydkasteren Andreas Torkildsen og se hans fantastiske muskulatur. Det har han bygget opp på et vanlig kosthold og hard trening !!

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du?

Ærlig talt, tenk deg GRUNDIG om her. Vær litt smart og se forbi alle forlokkende raske effekter, og sett deg litt mer inn i hva anabole sterioder faktisk kan gjøre med kroppen din. Sett fra et OBJEKTIVT synspunkt. Etter mitt syn er boling bare noe idioter driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...