rasv Skrevet 21. juni 2001 Del Skrevet 21. juni 2001 Hei, jeg har fått konstatert en mulig brist i halebenet. Jeg har hatt tildels store smerter i ca et halvt år. Legen sier at jeg må bruke sittepute og ellers er det ikke så mye å tilby av behandling . Jeg har store problemer med å sitte, men ellers er det å leve med. Er det noen form for trening som kan hjelpe ? Eller bør jeg ta det helt med ro? Er nå sykemeldt for en liten periode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 24. juni 2001 Del Skrevet 24. juni 2001 rasv. Halebeinsbrist kan gi ubehag svært lenge. Men hvis det ikke etter et halv år blir en gradvis bedring, bør man nok se nærmere på hva det egentlig er for noe som gir smerter. Om ikke noe spesifikk trening hjelper på smertene, vil jeg nok råde deg til fysisk aktivitet som ikke provoserer det vonde området. Om ikke annet, er det en god ting å føle at resten av kroppen fungerer bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.