Gjest påske 1 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg lurer på om jeg går på riktig medesiner. Jeg går på cipralex på morgene 15 mg. LIthionit 153 mg morgen og kveld. surmontil 10 mg på kveld har gått på 100 mg . Kanskje jeg må øke. Jeg har fått mye agst etter at jeg begynte med den. Jeg sliter veldig mye med agnst. Dette er slitsomt. Har begynt hos psykolog har gått der 4 ganger. Har en del tilbud i komunen. Men jeg lurere på om jeg kanskje burde ha noe annen. Lithionit hjelper meg veldig Har selvmordtanker. Håper ikke åt dette vanskeli å svare på. 0 Siter
Gjest hilsen ei Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Det er ikke såå lett å vurdere om du går på rette medisiner når en ikke vet hva du får medisiner for... Kan nesten se ut som at det kan være noe innen uni/bipolar depresjon-hvis den hjelper på selvmordstankene dine. Surmontilen aner jeg ikke. 0 Siter
Gjest hilsen ei Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Det er ikke såå lett å vurdere om du går på rette medisiner når en ikke vet hva du får medisiner for... Kan nesten se ut som at det kan være noe innen uni/bipolar depresjon-hvis den hjelper på selvmordstankene dine. Surmontilen aner jeg ikke. Dessuten synes jeg litiumdosen hørtes litt høy ut??!!?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.