Gjest deilig og få tøy til og passe Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 da ble det nesten 1 kg denne uken også.. og det blir ca 5 siden påske. i dag prøvde jeg en skjorte som har sittet som pølseskinn og nå passer den perfekt. dette er så deilig. er det noen av dere som har noen sider hvor det står hvor mye jeg bør veie. jeg er 1,74 høy og veier 94 kg.. har kraftig benbygning... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Grattis! Hvis du er såpass høy og har kraftig beinbygning så ville jeg tatt sånne sider med en liten klype salt. Jeg skulle nærmeste være død og sterkt bevegelse hemmet med min vekt, som riktignok er for høy, men er da godt i livet enda! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php Her er en bmi-kalkulator. Man skal ikke se seg blind på disse, men 15 kilo mindre kan du nok med fordel veie. Du er jo godt på vei og det er kjempebra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bare for å strø litt salt i såret.... Leste for en tid siden at "unnskyldningen" med tung beinbygning ikke er noen god unnskyldning. Skjelettet vårt veier lite i forhold til resten av kroppen. Det ble sagt at vi kunne skylde et par kilo på tung beinbygning... Ellers vil jeg gratulerer deg masse med å ha klar å gå ned så mye på kort tid. Lykke til videre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.