Lillemus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har vært litt småsløv, men nå begynner det å komme seg! Onsdag - tok frem sykkelen (herlig!) igjen og syklet opp joggerunden min fra i vinter, 4,3 km. Fredag - 5 km på trimsykkelen før frokost Lørdag skulle vi sykle, men i det vi kom ut begynte det å snø! Søndag - først syklet vi 9,2 km for å sjekke hvilken vei som blir korteste for min kjære å sykle til jobbe. Tre timer senere kalrte jeg ikke å sitte inne lenger så jeg syklet 3 km, jogget 2,5 km (ifølge ei bok om området skal runden være 3 km, men det nekter jeg å tro ettersom jeg jogget den på 15 min og så fort pleier jeg ikke å jogge!) og så syklet jeg 3 km hjem igjen. Hadde litt tempo på syklingen bort dit (13 min) og tok i skikkelig hele veien hjem (10 min) så jeg fikk da rørt litt på meg! Herlig var det! Ikke var jeg helt gåen når jeg kom hjem heller. ))) Da vi kom inn fra den første sykkelturen i dag var min kjære sliten, svett og støl! Jeg kjente ingenting og var overhodet ikke svett eller støl! *Hehe* Alle turene på trimsykkelen i vinter har gitt resultater! Og nå har jeg på meg ei gammel dongeribukse fra min kjære som han slettes ikke får på seg lenger, jeg fikk den heller ikke på meg i fjor, men nå sitter den som et skudd! Og _det_ er artig det! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Så bra! Det er gøy når kroppen virker! Jeg selv: Mandag: 1 time friskis&svettis Onsdag: 5 km joggin Fredag: 1 time friskis&svettis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Uka startet dårlig med fortsatt vond rygg - men heldigvis gav det seg, og jeg har vært fin i mange dager nå :-) Tirsdag var jeg i Bodø og valgte å bruke tida før flyet gikk til å svømme i Nordlandsbadet! Var der i halvannen time, - svømte 1000 meter og koste meg i boblebad og skile! Torsdag gikk jeg tur i skogen med ei venninne. Vi gikk ikke fort, pga ryggene våre, men gikk i normalt tempo i ulendt terreng. Deilig! Og så hadde jeg tenkt å begynne joggingen igjen i helga - men så ble det ikke av i går, og i dag pøsregnet det.... Var inne og leste her tidligere i kveld, og var litt misfornøyd med helgas innsats - så jeg gikk opp og syklet 7,5 km på trimsykkelen, og tok litt rygg- og mageøvelser etterpå! Så nå har jeg tatt meg et deilig bad, og venter bare på at min kjære skal bli ferdig med pc-jobbingen sin, så vi kan få lagt oss :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Da er jeg også i gang igjen etter en mnd pause. Første delen av pausen var lite motivasjon, andre delen var influensa. Jeg kjenner så tydelig at jeg har lagt på meg, vekta er enig der. Nå må jeg trene mer og spise mindre for å få vekk ca 3 kg. Torsdag 25024 steg og fredag 11775 steg. I går ble det noen situps. Beltet er flyttet et hakk ;( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg er i rute. Løper fire ganger i uka hver uke, drøyt 5 km hver gang. Varierer mellom flere løyper, men akurat nå er det nokså sølete enkelte steder. Jeg prøver å lure foten til å tåle stadig mer, og så langt går det fint. Det er lenge siden jeg hadde vondt - bank i bordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Like dårlig denne uka som forje... tirsdag 20min på elipsemasikinen torsdag 20min på elispemaskinen Lørdag 1,5timer i slalombakken Sønddag 15min på elipsemaskinen.. (og dette på søndag var etter at jeg så lillemus hadde startet tråden, sånn at jeg fikk med meg bittelitt til...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.