skal Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Silly walk! Å tilbringe tid INNE på en vår dag med SOL i Bergen, og atpåtil ved en /%$&%$& kopimaskin som oppførere seg som kopimaskiner gjerne gjør. Den nektet å bruke sorterer, så måtte kjøre papirbunker igjennom maaaange ganger. Så ble det silly walk i korridorene mellom hver bunke! Kjempegøy! Muligens best egnet på søndager og sene kvelder uten for mange kollegaer tilstede.. Ev kan det lyse opp arbeidsdagen for flere! Og så deilig lang rolig tur hjem i solen etterpå! Det er vår! *fornøyd og i godt humør* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 *Ler godt* Herlig! ))) Bare noen uker nå så er stiene ved elva her frie for snø og forhåpentligvis såpass tørre at det er mulig å jogge der igjen! Og jeg fikk kjøpt en trøye og en løpeshorts, merkevare, til halv pris i går! ))) *Gleder seg til sommeren* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hehe. Gikk du sånn som dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Hehe. Gikk du sånn som dette? Sånn ca ++ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hehe. Gikk du sånn som dette? Apropos å gå - denne er fantastisk!! http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8&feature=related 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Apropos å gå - denne er fantastisk!! http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8&feature=related *hahahahaha* Jeg er bare sååå enig med programlederne! Men så synes jeg at modellgange ser usannsynlig teit ut også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 *hahahahaha* Jeg er bare sååå enig med programlederne! Men så synes jeg at modellgange ser usannsynlig teit ut også... Heeelt enig! Det klippet der er så artig at jeg virkelig gapskratter hver gang jeg ser det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Apropos å gå - denne er fantastisk!! http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8&feature=related Får ta på meg høye heler neste gang... Eller kanskje ikke.. *fnise* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Heeelt enig! Det klippet der er så artig at jeg virkelig gapskratter hver gang jeg ser det! Jeg får nesten vondt av å se på det! Hun kunne jo ha brukket anklene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg får nesten vondt av å se på det! Hun kunne jo ha brukket anklene. Hun hadde det neppe godt etterpå... 10 plusspoeng for pågangsmot i allefall, det skal hun ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk treningstips på mail: 100% sikker metode for å komme i form. Glem LK-metoden, nå gjelder SB-metoden (Småbarnsmetoden). Har du prøvd alle metoder uten resultat, prøv dette: Det er kjent at toåringer i de aller fleste tilfeller er slanke. I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringeksperter og utslitte foreldre er denne ufeilbarlige dietten forsket frem: Frokost: Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to små biter av egget og smør resten ut på golvet. Ta en bit av brødskiven og klin deretter syltetøyet godt inn i ansikt og klær. Lunch: Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull og tre munfuller av ett glass melk (hell resten på gulvet). Middag: En kjeks, to mynter. Noe søppel du finner under sofaen. Kveldsmat: Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet. Drikk 4 munnfuller fra badevannet ditt. Dietten gjøres mere effektiv med bra tilrettelagt mosjon. For eksempel: Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen i slynger rundt samtidig som du skriker av all kraft for å øke lungekapasiteten. Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken gjør du sterk motstand. Spring over alt, hopp innimellom. Fall ofte og regelmessig; å reise seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene. Be om en sparringpartner ved påkledning. Gjør med alle krefter motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev også å få bytte til andre klær minst tre ganger. Garantert endring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Apropos å gå - denne er fantastisk!! http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8&feature=related Uff, stakkars. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk treningstips på mail: 100% sikker metode for å komme i form. Glem LK-metoden, nå gjelder SB-metoden (Småbarnsmetoden). Har du prøvd alle metoder uten resultat, prøv dette: Det er kjent at toåringer i de aller fleste tilfeller er slanke. I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringeksperter og utslitte foreldre er denne ufeilbarlige dietten forsket frem: Frokost: Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to små biter av egget og smør resten ut på golvet. Ta en bit av brødskiven og klin deretter syltetøyet godt inn i ansikt og klær. Lunch: Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull og tre munfuller av ett glass melk (hell resten på gulvet). Middag: En kjeks, to mynter. Noe søppel du finner under sofaen. Kveldsmat: Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet. Drikk 4 munnfuller fra badevannet ditt. Dietten gjøres mere effektiv med bra tilrettelagt mosjon. For eksempel: Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen i slynger rundt samtidig som du skriker av all kraft for å øke lungekapasiteten. Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken gjør du sterk motstand. Spring over alt, hopp innimellom. Fall ofte og regelmessig; å reise seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene. Be om en sparringpartner ved påkledning. Gjør med alle krefter motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev også å få bytte til andre klær minst tre ganger. Garantert endring! *Hehe* Hørte en gang om en toppidrettsutøver som skulle følge 2-3-åringen sin en hel dag. Han var utkjørt lenge før dagen var omme! Ungen var i storform. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk treningstips på mail: 100% sikker metode for å komme i form. Glem LK-metoden, nå gjelder SB-metoden (Småbarnsmetoden). Har du prøvd alle metoder uten resultat, prøv dette: Det er kjent at toåringer i de aller fleste tilfeller er slanke. I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringeksperter og utslitte foreldre er denne ufeilbarlige dietten forsket frem: Frokost: Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to små biter av egget og smør resten ut på golvet. Ta en bit av brødskiven og klin deretter syltetøyet godt inn i ansikt og klær. Lunch: Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull og tre munfuller av ett glass melk (hell resten på gulvet). Middag: En kjeks, to mynter. Noe søppel du finner under sofaen. Kveldsmat: Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet. Drikk 4 munnfuller fra badevannet ditt. Dietten gjøres mere effektiv med bra tilrettelagt mosjon. For eksempel: Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen i slynger rundt samtidig som du skriker av all kraft for å øke lungekapasiteten. Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken gjør du sterk motstand. Spring over alt, hopp innimellom. Fall ofte og regelmessig; å reise seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene. Be om en sparringpartner ved påkledning. Gjør med alle krefter motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev også å få bytte til andre klær minst tre ganger. Garantert endring! *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.