Gjest amatørslankeren Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det veldig usunt å spise mye brød (tenker da på normalt grovbrød) Hos meg kan det bli opptil 4 brødmåltider pr dag. Jeg bodde en periode i utlandet og da gikk jeg ganske mye ned i vekt, spiste da lite brød pga var ikke så mye å få tak i, og det jeg spiste var sånt brød som nesten er svart. Og da varm lunsj (som satt lenge i) og selvfølgelig middag senere. Så tenker at det kanskje er sunnere med varme måltider istedet for alt dette brødet? Noen som vet? har nå prøvd å kutte ned på det vanlige grovbrødet og heller spise havregryn, knekkebrød og sånt svart brød i håp om å få liknende effekt som dengang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noe karbohydrater skal vi jo ha, men man går lettere ned i vekt om man kutter litt ned på brød / pasta / poteter / ris ja, evt. spiser de grovere variantene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiskerinnen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noe karbohydrater skal vi jo ha, men man går lettere ned i vekt om man kutter litt ned på brød / pasta / poteter / ris ja, evt. spiser de grovere variantene. Alle karbohydrater er i utgangspunktet ikke usunne , men det handler om mengden i forhold til proteiner . Dessuten handler det om at alt du putter i munnen inneholder kalorier uansett hvor sundt det er . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.