Gjest Ei mor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Min sønn på 8,5år fremdeles bitter negler(3,5 år tilsammen).Prøvde mange ting.Han lærte klokkeslett og er svært opptatt av klokke og veldig stresset av tiden.Han er opptatt å klippe negler av føttene også. Min sønn på 18,5 år er dataspillavhenger og i mange år prøvde jeg å skaffe ham hjelp u.resultat.Nå flyttet han for seg selv men har ingen utdannelse e.jobb.Det vondte er et han ikke vil holde kontakt m.mor e.lillebror.Egentlig vet vi ikke hvor han bor og jeg tror ikke at han for den hjelpen som han trenger.Hva kan jeg gjøre?Han sier at hans eneste problem er ei mor som sier at han har problemer.Snakket med andre foreldre som opplevde det samme men er så redd at jeg for alltid den sønnen igjen som jeg mistet for mange år siden i det virtuale verden. Takk for svaret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303424-bitting-av-neglerdataspillavhengighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.