Gå til innhold

Bitting av negler/dataspillavhengighet

Anbefalte innlegg

Gjest Ei mor

Min sønn på 8,5år fremdeles bitter negler(3,5 år tilsammen).Prøvde mange ting.Han lærte klokkeslett og er svært opptatt av klokke og veldig stresset av tiden.Han er opptatt å klippe negler av føttene også. Min sønn på 18,5 år er dataspillavhenger og i mange år prøvde jeg å skaffe ham hjelp u.resultat.Nå flyttet han for seg selv men har ingen utdannelse e.jobb.Det vondte er et han ikke vil holde kontakt m.mor e.lillebror.Egentlig vet vi ikke hvor han bor og jeg tror ikke at han for den hjelpen som han trenger.Hva kan jeg gjøre?Han sier at hans eneste problem er ei mor som sier at han har problemer.Snakket med andre foreldre som opplevde det samme men er så redd at jeg for alltid den sønnen igjen som jeg mistet for mange år siden i det virtuale verden. Takk for svaret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303424-bitting-av-neglerdataspillavhengighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...