Gå til innhold

muskler ,nerver eller noe mer alvorlig som feks kreft?

anoma

Anbefalte innlegg

hei, jeg føler ikke at jeg fant riktig forum jeg da men,så skriver her jeg. jeg har en stund nå sliti med nakke og skuldre ,særlig de 2 siste mnd nå.fødte ei lita og vakker jente for 3 mnd siden som jeg har gått og bært på. det gjør vondt i skuldre,nakke,ene siden,venstre arm og ben blir numment av og til og føles som jeg mister muskelstyrke,blir slapp og at armen dovner bort .kan dette være noe i hodet som feks hjernesvust,eller er det rett og slett muskler el nerver? vært til legen og hun sier det er muskler som klemmer på nervene,men blir engestelig av og til.spes når jeg får en uvirkelighetsfølelse..da blir jeg enda mer engestelig.redd det skal skyldtes noe alvorligere. innbiller meg alt mulig rart av frykt jeg skal dø av dette,dø fra min lille vakre datter:(håper på svar bekymret og hypokonder mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...