Gå til innhold

Vi med dårlige ssri opplevelser må også høres


Gjest hest er medisin

Anbefalte innlegg

Gjest hest er medisin

Om dere tier eller syter er ett fett, men gjør det et annet sted.

Nå er det SPAMMING dere driver med.

Hva er definisjonen på spamming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Reality Bites

    18

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    10

  • frosken

    2

  • skal

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nils Håvard Dahl, psykiater

Vi får jo faktisk en del støtte. Har du fått med deg det?

Fra ulike nick ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hva er definisjonen på spamming?

Når samme innhold repeteres utallige ganger på samme døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality Bites

Når samme innhold repeteres utallige ganger på samme døgn.

Kanskje det er et tegn på opprør? Kanskje er det på tide at pasientene også blir hørt? På tide å ikke la seg stoppe av arrogante leger og behandlere? Kanskje dette er et tegn på en samfunnstendens? Noe som er i ferd med å vokse seg opp?

OG kanskje er det på tide? Hvorfor denne arrogansen, NHD? Er du redd for å bli revet ned av pidestalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hest er medisin

Når samme innhold repeteres utallige ganger på samme døgn.

Da er det tydeligvis behov. Jeg prøvde å gjøre nicket mitt mer positivt jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality Bites

Da er det tydeligvis behov. Jeg prøvde å gjøre nicket mitt mer positivt jeg da.

Det er en naturlig ting med oss mennesker: Når man har et behov for å formidle noe og ikke blir møtt på det, så øker frustrasjonen og man vil repetere seg helt til man blir hørt. Det er helt mennesklig. Men det her er som å snakke til veggen. Hehe, det er helt på trynet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hest er medisin

Må innrømme at jeg er litt skuffa over deg..

Det kan jeg leve med :-)

Du er en psykiater som lett kan ødelegge folks liv. Så lenge det bare er dine oppfattelser av ting som er riktige vil du neppe være særlig lydhør ovenfor pasientene dine heller. Skummelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skuldersleng

Nei, fn, dette er ikke et syteforum.

Når en seriøs klage gjentas for ofte, går den over til syting.

Kan den dårlige effekten skyldes feil diagnose f.eks eupf?

'' Kan den dårlige effekten skyldes feil diagnose f.eks eupf?

''

Måtte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitogmas

Kan dere slutte nå?

Jeg er enig i mye av det dere skriver. Jeg har også dårlige erfaringer med at leger overhodet ikke ville høre på meg når det gjaldt medisiner. Både medisiner som gav meg enorme bivirkninger som legen ikke ville høre på var bivirkninger, og medisiner som legen ikke vil tro på at virker fordi de ikke ikke skal virke slik. Så jeg er enig i at man må tro på seg selv og at en selv vet best hvordan medisinene virker på en. Og jeg vet det kan være et sant helvette å få psykiatrien til å tro på en.

Men måten dere spammer forumet på nå fører ikke noe godt med seg. Det får bare andre til å se på dere som ikke helt gode. Og dessuten ødelegger det jo hele miljøet her inne. Så vær så snill å slutte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hest er medisin

Kan dere slutte nå?

Jeg er enig i mye av det dere skriver. Jeg har også dårlige erfaringer med at leger overhodet ikke ville høre på meg når det gjaldt medisiner. Både medisiner som gav meg enorme bivirkninger som legen ikke ville høre på var bivirkninger, og medisiner som legen ikke vil tro på at virker fordi de ikke ikke skal virke slik. Så jeg er enig i at man må tro på seg selv og at en selv vet best hvordan medisinene virker på en. Og jeg vet det kan være et sant helvette å få psykiatrien til å tro på en.

Men måten dere spammer forumet på nå fører ikke noe godt med seg. Det får bare andre til å se på dere som ikke helt gode. Og dessuten ødelegger det jo hele miljøet her inne. Så vær så snill å slutte nå.

Synes generelt det er et litt dårlig miljø her inne jeg da. En skikkelig spydig, nærtagende og uproffesjonell psykiater i spissen. Typisk psykiater vil jeg si. Viktigste i verden er å ikke bli satt spørsmåltegn ved. Da lirer man heller av seg en diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det er nok nå!

KAN DERE SLUTTE Å MASE?? Dere ødlegger jo forumet!Blir lenge til jeg orker å ta turen inn hit. Folk som lurer på ting drukner jo i alt dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Skyter inn et aldri så lite spørsmål: kan du se e-post adressen vår?

Han ser ip adressen din, så han vet hvem du er.

Og så kjenner man jo igjen de ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Webmaster, Utv.

Han ser ip adressen din, så han vet hvem du er.

Og så kjenner man jo igjen de ulike.

Nei, vi ser ikke ip adresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Ett problem er at psykiaterne heller vil forsvare handlingene sine en å hjelpe oss. Vi er en utstøtt gruppe. Fastlegen min kan ikke hjelpe meg for han vet mindre om ssri enn det jeg gjør. Psykiateren min vil bare trappe meg opp. Hvor går man hen for å få hjelp?

Kanskje du skulle gått til en kirurg og få utført en amputasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest plingpling

Kanskje du skulle gått til en kirurg og få utført en amputasjon?

Har du glemt og ta pillene dine i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...