Gå til innhold

bør jeg slutte med cipralex?

Anbefalte innlegg

Gjest erblittsliten

fått cipralex mot depresjon og sosialangst og panikkangst og brukt i 5 uker ca. så langt så har depresjon blitt verre og tenker mye fæle selvmordstanker og andre fæle tanker igjenn og igjenn. slitt med sos angst som oppleves som paranoia og depresjon som har blitt verre. klarer ikke å bestemme hva jeg skal tenke på lenger. sliten og nesten på gråten hele tida. sliter med å komme meg opp og redd for det. vondt i magen hele tida og ikke matlyst. sover dårlig. mye angst og nervøs og sinna og fortvila på alt. klart å tvinge i meg en skive brød i løpet av dagen. lurer på om jeg må slutte med cipralex og i tilfelle om du har noen tanker om hva slags medisin som kan hjelpe meg? veldig takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303479-b%C3%B8r-jeg-slutte-med-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reality Bites

Jeg er ikke NHD, håper han svarer deg. Da jeg gikk på cipralex, så hadde jeg slike bivirkninger i ca to uker. Det er vanlig. Etter det gikk det over. Men hvis du fortsatt, etter fem uker har disse bivirkningene, så spørs det om du tåler medisinen. Du bør snakke med legen din. Men først og fremst bør du gjøre deg opp en mening om hva som er RIKTIG FOR DEG, uansett hva legen sier. Han kan bistå det medisinsk, men husk at litt sunn skepsis er bra, og at det er du som er ekspert på deg selv uansett hva legen siner.

Mener jeg. og nå blir jeg snart kasta ut. jaja.

Gjest erblittsliten

Jeg er ikke NHD, håper han svarer deg. Da jeg gikk på cipralex, så hadde jeg slike bivirkninger i ca to uker. Det er vanlig. Etter det gikk det over. Men hvis du fortsatt, etter fem uker har disse bivirkningene, så spørs det om du tåler medisinen. Du bør snakke med legen din. Men først og fremst bør du gjøre deg opp en mening om hva som er RIKTIG FOR DEG, uansett hva legen sier. Han kan bistå det medisinsk, men husk at litt sunn skepsis er bra, og at det er du som er ekspert på deg selv uansett hva legen siner.

Mener jeg. og nå blir jeg snart kasta ut. jaja.

takk for svar :) fint å høre andres erfaring. kanskje bare jeg ikke tåler cipralex. aldri vært så dårlig. kasta ut?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...