Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.. jeg lurer på om jeg kan ha en form for depresjon. har disse plagene... får ikke sove om nettene,kan beynne å gråte uten grunn, årker ikke møte venner,kan være kjempe glad , men så plutselig er alt galt,bryr meg ikke om noe lenger...det beynte i ca 16 aldren, men har blitt verre, jeg klarer ikke å være glad når jeg snakker med kjærsten min engang, kan plutslig bli irriter på han å si ting..men som jeg egentli ikke mener, for sirka ti minutter etterpå får jeg dårli samvittihet, og virker glad..det er utroli slitsomt, jeg har åsså vært innlakt på sykehus to ganger, fordi jeg nesten drakk meg til dødn, er redd for at jeg har jort d med vilje på en måte, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, tørr ikke si det til noen, det har åsså gådt utover skolen ,greier ikke møte opp, å greier ikke konsentrere meg. håper på svar jente 18.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303481-depresiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...