Gå til innhold

sp. om link for å kunne forstå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest heyheymymy

Det er jo fordi du er kvinne og følgelig undertrykt. Skyldfølelse uten en spesiell årsak begynner jo ofte når mennesker blir plaget, og dette trenger ikke, og er stort sett ikke overflatisk. Slet selv med skyldfølelse etter å ha levd med krevende søsken, det ble liksom meg det var noe galt med. Dette fortsatte da jeg ble eldre, men nå har jeg endelig klart å føle skyld for det reelle onde jeg har gjort, og ikke det som omhandler andre. Nå er jeg ikke så undertrykt, og bærer ikke verden på mine skuldre. Mennesker får ta vare på sine egne liv. Hvis du har barn så skal du selvfølgelig passe på dem, men resten av verdens befolkning har du faktisk ikke noe ansvar for. Sove godt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...