Gå til innhold

NHD: Får ikke bruke aurorix mer..

Anbefalte innlegg

Gjest linda mm

Jeg begynte på aurorix på fredag. Har ikke merket noe positiv virkning, men det er vel for kort tid til å vite..

Nå har legen bestemt at jeg ikke får fortsette på aurorix mer, pga astmaen min har forverret seg til de grader!! Og musklene spenner seg mer og mer..

Han vil nå at jeg skal prøve sobril, for å lokke meg ut av huset..

Eller atarax.

Hva mener du om dette?

Forslag?

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303527-nhd-f%C3%A5r-ikke-bruke-aurorix-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest linda mm

Kan ikke finne noe om Aurorix og direke påvirkning på astma.

Går virkningen via økt angst? I så fall kan en kombinasjon med Sobril de første 3 ukene være gunstig.

Nei, ikke økt angst.. Men blitt kjempe tett.. Går også på allergi medisiner..

Syns det er rart at jeg plutselig har blitt sånn. Kanskje mulig det ikke har noe med aurorix å gjøre, men legen har bedt meg slutte å ta de.

Har du noe forslag? Som sagt vurderer han sobril eller atarax. Vet ikke om det hjelper mot panikkangst.. Er ikke så kjent med disse medikamentene..

Nils Håvard Dahl, psykiater

Syns det er rart at jeg plutselig har blitt sånn. Kanskje mulig det ikke har noe med aurorix å gjøre, men legen har bedt meg slutte å ta de.

Har du noe forslag? Som sagt vurderer han sobril eller atarax. Vet ikke om det hjelper mot panikkangst.. Er ikke så kjent med disse medikamentene..

Her må jeg melde meg ut. Legen din som ser deg i RL må ta dette videre. Det er dessverre noen begrensninger med nett-råd.

Begge medisinene du nevner brukes i behandling av angst - hva som er best i fohold til din type angstlidelse og astmaplager astma får imidlertid lege vurdere.

Her hvor jeg bor er pollensesongen plutselig i gang. Dersom du har astma og allergi, er det da sikkert at det ikke er starten på pollensesongen som er årsaken til at du er blitt så tett?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...