Gjest Rich and Beautiful Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ja, nå er det gjort, og det er godt å være ferdig! Det var ikke SÅ gale heller da, store deler av løpet (frem til ca 35) gikk helt greit! Jeg møtte ikke akkurat veggen heller, men jeg var kraftig stiv i beina de siste kilometrene. Opplevelsen av å løpe sammen med 35.000 andre var stor! Fornavnet til deltagerne var trykket på startnummeret, så publikum ropte navnene når vi løp fordi, og DET var skikkelig deilig å høre: "Courage,...!" Jeg visste på forhånd at toalettsituasjonen i startområdet var veldig dårlig, men hva kan man gjøre med det, liksom, gå på toalettet dagen i forveien? :-) Jeg stod i kø i en halv time, men kom ikke til! Hadde aldri trodd at jeg skulle sette meg bak en busk på Champs Elysses og tisse, men det gjorde jeg altså! Bedre enn å løpe 42 km med en liter kaffe i magen! Været var helt OK for en nordmann, rundt 9 grader og letteskyet! Konklusjon: maraton ligner litt på en fødsel: når du løper tenker du litt: aldri mer! Når du er vel i mål er du allerede litt på gli til å ta en til! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Til tross for at denne doktern har løpt 7 maratonløp, undrer jeg meg fortsatt på hva vi mosjonister kan finne på. Løping i skog og mark og for den saks skyld med gode sko på asfalt er bra sålenge vi ikke sliter oss ut eller skader oss. Dessuten er det kjempehyggelig å gjøre dette sammen med andre !! Skader og sykdomsproblemer er sjelden når vi løper 5, 10 eller halmaraton (21 km). Men helmaraton 42 km (og 275m) er en helt annen sak. Målområdet ser ut som en slagmark og førstehjelpmannskapene jobber hardt. Men det er vel denne "engangsutfordringen" mange ikke kan la være. Gratulerer med gjennomført og hvil deg med god samvittighet med noen korte joggeturer de neste par ukene !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Grattis med gjennomført maraton 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Oi, så kult! Gratulerer så mye:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Imponert! Veeeeeeldig imponert :-) Men likte bedre det forrige nicket ditt, hvorfor i all verden har du funnet på et så dårlig alternativ?!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Imponerende - gratulerer! Toalettforholdene i startområdet er det vel ikke så mye å gjøre med, men en tidligere kamerat - maraton/langdistanseløper, altså - fortalte at han ved et par anledninger, på disse kjempestore løpene, hadde brukt "up & go"-bleie før start. Den var grei å få av før start, og da slapp han å bruke tid på å stå i uendelig dokø. Lykke til med forberedelsene til neste langløp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rich and Beautiful Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Imponert! Veeeeeeldig imponert :-) Men likte bedre det forrige nicket ditt, hvorfor i all verden har du funnet på et så dårlig alternativ?!? He-he, jeg så en gammel tråd fra i sommer, der noen hadde skrevet hva de assosierte med diverse nick: mitt gamle nick ble forbundet med: stor, grå, uformelig sekk! Jeg er vel ikke det!! Hmm, kanskje jeg skulle kalt meg maratondamen? Men det passer bare her, ikke på foreldre-tenåringer liksom! Må tenke litt på det, fantasien er ikke min sterkeste side! :-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sykt imponerende! (Men hvorfor i all verden drakk du en liter kaffe i forkant?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rich and Beautiful Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sykt imponerende! (Men hvorfor i all verden drakk du en liter kaffe i forkant?) Litt overdrevent da, men jeg drakk mye kaffe av to grunner: Måtte få magen... i gang! :-) Ville ikke risikere å løpe rundt i Paris gater og lete etter toalett! Dessuten stod jeg opp kl. 06.15, og var kjempetrøtt! mvh (enn så lenge, snart med nytt nick) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rich and Beautiful Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Imponerende - gratulerer! Toalettforholdene i startområdet er det vel ikke så mye å gjøre med, men en tidligere kamerat - maraton/langdistanseløper, altså - fortalte at han ved et par anledninger, på disse kjempestore løpene, hadde brukt "up & go"-bleie før start. Den var grei å få av før start, og da slapp han å bruke tid på å stå i uendelig dokø. Lykke til med forberedelsene til neste langløp! Jeg tror nok grensen for meg går ved å bruke bleier...:-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sorry at jeg ikke har svart, men denne nick-endringen har jeg ikke fått med meg! Likte det gamle bedre jeg og... ;o) Du er knallflink!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg tror nok grensen for meg går ved å bruke bleier...:-) mvh Jeg er ikke uenig med deg, jeg, men så er jeg slettes ikke på maraton-nivå heller. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sorry at jeg ikke har svart, men denne nick-endringen har jeg ikke fått med meg! Likte det gamle bedre jeg og... ;o) Du er knallflink!!!!! Takk! Nei, blir aldri pås igjen dersom jeg blir assoisert med en gammel og grå sekk, men har nå funnet på noe som tross alt MINNER om det gamle, i hvert fall gir det meg assosiasjoner til det jeg tenkte på i utgangspunktet! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 He-he, jeg så en gammel tråd fra i sommer, der noen hadde skrevet hva de assosierte med diverse nick: mitt gamle nick ble forbundet med: stor, grå, uformelig sekk! Jeg er vel ikke det!! Hmm, kanskje jeg skulle kalt meg maratondamen? Men det passer bare her, ikke på foreldre-tenåringer liksom! Må tenke litt på det, fantasien er ikke min sterkeste side! :-) mvh Nei, det vil ikke funke med maratondamen, for det finnes en eller annen ekkel film som heter "maratonmannen" - tror jeg ...*s* Men hadde du vært mann så kunne du etter min oppfatning kalt deg fantomet, så hva med Sala Palmer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Takk! Nei, blir aldri pås igjen dersom jeg blir assoisert med en gammel og grå sekk, men har nå funnet på noe som tross alt MINNER om det gamle, i hvert fall gir det meg assosiasjoner til det jeg tenkte på i utgangspunktet! mvh Dette minner meg om den gangen flisa skiftet nick til kakel - det varte ikke så lenge... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nei, det vil ikke funke med maratondamen, for det finnes en eller annen ekkel film som heter "maratonmannen" - tror jeg ...*s* Men hadde du vært mann så kunne du etter min oppfatning kalt deg fantomet, så hva med Sala Palmer? Husker godt "maratonmannen", tror det var en av de første Nattkinoene NRK sendt, det var i 1986 tror jeg! Husker det så godt fordi det var første gang min kjære ble med hjem for å tilbringe en lørdagskveld med mine foreldre! Nå er jeg Sepe, føler meg dessverre ikke som konen til Fantomet! :-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.