Gå til innhold

Quote??


Gjest Kniv I Hjertet

Anbefalte innlegg

Gjest Kniv I Hjertet

Ja, jeg er tidvis ganske blond...

men hvordan kan jeg få quote andre brukere?? det ville forenkla endel forklaringer og svare på tiltale og sånn...

Så er det kanskje andre som også lurer på nettopp dette..

På forhånd takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    14

  • pekkaline

    3

  • Bookworm

    3

  • morsan

    2

Gjest Elextra

''men hvordan kan jeg få quote andre brukere?? det ville forenkla endel forklaringer og svare på tiltale og sånn...''

Om du setter to apostrofer (tegnet er gjerne ved siden av æ'en på pc'en) foran og bak det du vil kopiere kommer det frem som over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ble dette riktig da

''men hvordan kan jeg få quote andre brukere?? det ville forenkla endel forklaringer og svare på tiltale og sånn...''

Om du setter to apostrofer (tegnet er gjerne ved siden av æ'en på pc'en) foran og bak det du vil kopiere kommer det frem som over.

''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

''

Sett to apostrofer foran og to bak det du vil quote. Denne måten å quote på ble oppdaget av en eller annen som ikke fant hermetegnet og derfor brukte to apostrofer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zilja

''men hvordan kan jeg få quote andre brukere?? det ville forenkla endel forklaringer og svare på tiltale og sånn...''

Om du setter to apostrofer (tegnet er gjerne ved siden av æ'en på pc'en) foran og bak det du vil kopiere kommer det frem som over.

'' sånn ?''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kniv I Hjertet

''men hvordan kan jeg få quote andre brukere?? det ville forenkla endel forklaringer og svare på tiltale og sånn...''

Om du setter to apostrofer (tegnet er gjerne ved siden av æ'en på pc'en) foran og bak det du vil kopiere kommer det frem som over.

''Om du setter to apostrofer (tegnet er gjerne ved siden av æ'en på pc'en) foran og bak det du vil kopiere kommer det frem som over.''

Tusen takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett to apostrofer foran og to bak det du vil quote. Denne måten å quote på ble oppdaget av en eller annen som ikke fant hermetegnet og derfor brukte to apostrofer.

*rekker opp hånda*

Det var meg!

jeg skulle skrive noe om sykkelstørrelser, og skulle skrive hvor mange tommer sykkelen var, og uten å tenke, tok jeg to apostrofer, først en gang, deretter en gang til i samme innlegg.

Og vips - så kom det en sånn merkelig farget rute med tekst i :-D

Og alle var så imponerte over meg!

øøøøøhhh - jeg er temmelig blåst når det gjelder sånne ting da.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Om du setter to apostrofer (tegnet er gjerne ved siden av æ'en på pc'en) foran og bak det du vil kopiere kommer det frem som over.''

Tusen takk for svar!!

Nå klarte du det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''men hvordan kan jeg få quote andre brukere?? det ville forenkla endel forklaringer og svare på tiltale og sånn...''

Om du setter to apostrofer (tegnet er gjerne ved siden av æ'en på pc'en) foran og bak det du vil kopiere kommer det frem som over.

'sånn'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...