Gå til innhold

Swivel Sweeper - noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia
Skrevet

Noen av dere opplyste dolere som har prøvd Swivel Sweeper-rengjøreren de selger på tv-shop? Erfaringer? :)

Er i utgangspunktet skeptisk under mottoet "når noe virker for godt til å være sant er det ofte dét", men ingenting ville være bedre enn at den holder det den lover heller! ;)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Er det noe som helst som selges på tv-shop som holder hva det lover?

Gjest Kayia
Skrevet

Sikkert ikke, har ingen erfaring, og er som sagt skeptisk. Men duverden så fint det hadde vært om dette hadde vært et unntak... ;)

Skrevet

Du kom meg i forkjøpet;-)

Har tenkt samme tanken selv, særlig fordi det hadde vært veldig kjekt å ha en slik lettvintløsning på hytta, men er veldig i tvil om hvor bra det er, da.

Men hjemme har jeg en slik en (se link), og den er veldig smart og praktisk til å ta opp smårusk eller en kjapp ministøvsuging, men er absolutt ikke på høyde med 'vanlig' støvsuger.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000YUg5QevX?ProductID=V_3D4QFHF8cAAAETXqR6iLrG&CatalogCategoryID=VjvD4QFHg0MAAAEO4eI03xiL

Gjest Kayia
Skrevet

Du kom meg i forkjøpet;-)

Har tenkt samme tanken selv, særlig fordi det hadde vært veldig kjekt å ha en slik lettvintløsning på hytta, men er veldig i tvil om hvor bra det er, da.

Men hjemme har jeg en slik en (se link), og den er veldig smart og praktisk til å ta opp smårusk eller en kjapp ministøvsuging, men er absolutt ikke på høyde med 'vanlig' støvsuger.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000YUg5QevX?ProductID=V_3D4QFHF8cAAAETXqR6iLrG&CatalogCategoryID=VjvD4QFHg0MAAAEO4eI03xiL

Jeg har den som kom forut den du har, og den er hakket større og langt mer klumpete enn din. Syns den er for stor for å stående framme, og da blir det faktisk til at jeg heller tar fram den store som virkelig suger istedefor. Resultat: Den lille gikk i kjelleren under siste rydding!

Den der SvwivelSweeperen hadde vært noe ass... ;)

Skrevet

Jeg har den som kom forut den du har, og den er hakket større og langt mer klumpete enn din. Syns den er for stor for å stående framme, og da blir det faktisk til at jeg heller tar fram den store som virkelig suger istedefor. Resultat: Den lille gikk i kjelleren under siste rydding!

Den der SvwivelSweeperen hadde vært noe ass... ;)

Ja, jeg har min electrolux på vaskerommet ved siden av kjøkkenet, mens den vanlige støvsugeren står i kjelleren;-) Så da er det ekstremt mye mer lettvint å ta den mini'en.;-)

men den er nokså tung, og har ikke samme "hjørnekapasitet" som swivelsweeper-folka påstår den har;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Ja, jeg har min electrolux på vaskerommet ved siden av kjøkkenet, mens den vanlige støvsugeren står i kjelleren;-) Så da er det ekstremt mye mer lettvint å ta den mini'en.;-)

men den er nokså tung, og har ikke samme "hjørnekapasitet" som swivelsweeper-folka påstår den har;-)

Min mini tar i grunnen lite i det heletatt, og jeg likte ikke ladestativet heller. Den manglet opphengsmulighet, og det ble bare rot når den skulle stå i en krok for å være koblet på strøm...

Skrevet

Min mini tar i grunnen lite i det heletatt, og jeg likte ikke ladestativet heller. Den manglet opphengsmulighet, og det ble bare rot når den skulle stå i en krok for å være koblet på strøm...

Skjønner! Jeg har skrudd min opp på veggen - litt høyt.

Gjest Ikke fornøyd kunde
Skrevet

Den "suger" ikke spesielt godt og BRÅKER noe j*vlig! Mye, mye mer enn en støvsuger f.eks.

Skrevet

Jepp :) Treningsvideone virker hvis du smekker dem i spilleren og trener da selvsagt :)

Skrevet

Den "suger" ikke spesielt godt og BRÅKER noe j*vlig! Mye, mye mer enn en støvsuger f.eks.

Takk - da lar jeg den bestillingen ligge! Det ante meg sjø.... ;)

Skrevet

Skjønner! Jeg har skrudd min opp på veggen - litt høyt.

"Ikke fornøyd kunde" har fått meg til å bestemme meg for å gå å se på en smekker, stille, med godt sug og med oppheng i _butikken_ her nå - ingen TV-shop denne gangen heller gitt!... ;)

Skrevet

"Ikke fornøyd kunde" har fått meg til å bestemme meg for å gå å se på en smekker, stille, med godt sug og med oppheng i _butikken_ her nå - ingen TV-shop denne gangen heller gitt!... ;)

Ja, jeg så det svaret, så da skrinlegger jeg planene for en liten nett swivel sweeper....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...