pekkaline Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det finnes så mange typer tomat, og jeg er ikke den flinkeste til å få i meg denne grønnsaken. Den er god for helsa, og inneholder endel vitaminer osv. Men så til det store spørsmålet: Hvilken er best? Vanlig rund tomat, smakstomat,cherrytomat,klasetomat,coctailtomat eller plommetomat? Jeg tenker å bruke det på brødskiven og i salater, men har du andre bruksområder som du bruker tomater til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg liker coctailtomatene best. Bruker tomat til mange ting. Selvsagt på brødskiva og i salat, men også i supper (tar av skallet), skjært i biter med balsamicoeddik, hvitløk og....den urten som har store, avlange blader... husker bare ikke navnet. Denne miksen bruker jeg på varme rundstykker til middager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Jeg liker coctailtomatene best. Bruker tomat til mange ting. Selvsagt på brødskiva og i salat, men også i supper (tar av skallet), skjært i biter med balsamicoeddik, hvitløk og....den urten som har store, avlange blader... husker bare ikke navnet. Denne miksen bruker jeg på varme rundstykker til middager. Takk for svar. Urter har jeg lite greie på. Bør nok prøve litt mere ut ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Takk for svar. Urter har jeg lite greie på. Bør nok prøve litt mere ut ja Basilikum heter urten:-) Du får noe ganske likt servert hos Peppes. Hvitløksbrød med tomat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Basilikum heter urten:-) Du får noe ganske likt servert hos Peppes. Hvitløksbrød med tomat. Aha, takk mulig jeg prøver dette. Greit med noe nytt i kosten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Eg bruker tomatbåter til kyllingfileeter og ris, det er godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.