Gjest moi 27 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hei vet ikk om dette er riktig forum jeg,men jeg har noen dager når følt meg litt småkvalm/sulten kvalme på en måte. ofte sulten. kaster ikke opp,men det er ubehagelig. bare lurer på hva dette kan være. vfødte ei lita jente for 3 mnd siden,og vet jeg ikke kan være gravid. føler meg ofte trøtt også. skal til legen på torsdag for noe annet,vet ikke helt om jeg tørr å ta det opp i frykt for å virke teit:( og redd det skal vise seg å være noe alvorlig:( håper på svar hva det evt kan være..kan dette være kreft??eller noe annet alvorlig? hilsen bekymret 27 åring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kanskje det er en fødselsdepresjon? Dette er svært vanlig, og du skal absolutt ta det opp med legen din!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.