Gjest anmajo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hei,jeg har noen dager nå følt meg skikkelig nedfor.jeg har vært kvalm hele dagen,spseielt etter at jeg har spist, det er liksom sånn sulten kvalme..skal til legen i morra,men håper å få noen svar nå ang dette..er litt redd serru..jeg kan umulig være gravid.fødte ei lita datter på nyttårsaften som jeg er redd for å dø i fra..vet det høres dumt ut,men virkelig redd kvalmen skal skyldes noe alvorlig.så derfor blir jeg nedfor..redd det kan være kreft ol..pøver å dempe kvalmen m rørt brus og tørre kjeks.det hjalp når je var gravid.. er litt trøtt også.men vet ikke om det henger sammen. jeg har hele tiden vært frisk,bra blodtrykk ,ol. ikke hatt noen særlige alvorlige sykdommer,og jeg er bare 27, siden jeg ikke vet hva det er eller kan være og at det har vart i noen dager nå blir jeg bekymret,har ikke kastet opp eller feber.bare føler meg kvalm/sulten hele tida.. håper virkelig på noen svar... (ps,vet ikke om dette er rett forum) hilsen redd og fortvilet mamma 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Uff, det er bra du får komme deg til lege, er ikke bra å gå rundt å bekymre seg sånn.. Den følelsen med sånn sulten-kvalme kjenner jeg meg igjen i, får det ganske ofte (men det varer ikke lenge av gangen, en ettermiddag eller noe), men som regel er det bare det at jeg er sulten, og det går over når jeg spiser noe mettende. (eks brød m vanlig pålegg, havregryn etc) Kan det være at du ikke har spist nok fordi du føler deg kvalm og at du egentlig er sulten? At du er kvalm fordi du er sulten? Med mindre jeg er veldig kvalm (som i syk) pleier jeg å tvinge nedpå litt mat, så går det som regel bedre med meg! Ellers kan det jo hende at du er kvalm fordi du går rundt og er engestelig? At du ikke spiser nok fordi du er engestelig, og så føler du deg kvalm fordi du ikke har spist nok, og da spiser du enda mindre og blir mer kvalm etc? Er hvertfall vanlig å bli kvalm hvis man er veldig engestelig for noe. Men ta det opp med legen din, kanskje han kan hjelpe deg med noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.