Gjest mogs Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Leste artikkelen du la ut linken til. Lurer litt i forhold til bipolar. Kan ytre omstendigheter være litt med på å utløse nye episoder ? Kan det i perioder være raske svingninger. Svingninger i løpet av en dag? Kan svingningene være fra dyp depresjon, til mer energi og alt er bra? Kan en slik lidelse også kunne gi intens indre uro? Jeg tenker litt på det innimellom p.g.a. at jeg ikke ble stabil på AD. Ble ikke stabil før jeg begynte på Lamictal i tillegg. Noen ganger ser det ut til å være påvirket av ytre omstendigheter, mens andre ganger forstår jeg ikke hvorfor jeg svinger slik. Har diagonosen tilbakevende depressiv lidelse. Hvilken behandling er best for den intense indre uroen? Jeg blir også ofte usikker hvis jeg ikke får positive tilbakemeldinger. Det har nok del med den dårlige selvtilliten min. Er det behandling som går ut på og snu tankene i dag. Eller få anledning til å snakke om vanskelige ting i oppveksten? Jeg vet at det idag er mest fokusert på på dagen idag, men jeg føler ofte også for å kunne snakke om ting fra oppveksten. Kanskje for å kunne forstå mer om hvorfor jeg er slik jeg er idag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303722-tanker-fra-artikkelen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.