Gjest utennickketmitt Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg var i veldig dårlig stand psykisk i mange år, men mottar nå behandling som fungerer for meg. Per i dag er jeg bedre enn på lenge, men nå sliter jeg på et helt annet område. (Dette hører kanskje hjemme under forumet samliv, men jeg velger å poste det her da jeg har opplevd å få mye støtte og mange gode råd fra dere): I takt med min bedring har parforholdet bare blitt verre og verre. Jeg er i et destruktivt forhold, men klarte ikke se det før nylig. Min partner har, etter hva jeg nå kan se, store psykiske problemer. Jeg har mistet venner, familie og den lille selvstendigheten jeg hadde før forholdet. Jeg har ingen fortrolige, jeg har pyntet på alt til alle, rett og slett på grunn av usikkerhet. (Når man ikke klarer å stole på seg selv blir det lett sånn at man tar all skyld på seg selv, det ser jeg at jeg har gjort) Jeg vil ikke gå inn på annet enn at jeg må ut av et forhold jeg tror kan bli vanskelig å komme meg ut av. Jeg trenger noen råd om hvordan. På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303773-ut-av-psykt-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.