Gå til innhold

Ut av psykt forhold

Anbefalte innlegg

Gjest utennickketmitt

Jeg var i veldig dårlig stand psykisk i mange år, men mottar nå behandling som fungerer for meg. Per i dag er jeg bedre enn på lenge, men nå sliter jeg på et helt annet område. (Dette hører kanskje hjemme under forumet samliv, men jeg velger å poste det her da jeg har opplevd å få mye støtte og mange gode råd fra dere):

I takt med min bedring har parforholdet bare blitt verre og verre. Jeg er i et destruktivt forhold, men klarte ikke se det før nylig. Min partner har, etter hva jeg nå kan se, store psykiske problemer. Jeg har mistet venner, familie og den lille selvstendigheten jeg hadde før forholdet. Jeg har ingen fortrolige, jeg har pyntet på alt til alle, rett og slett på grunn av usikkerhet. (Når man ikke klarer å stole på seg selv blir det lett sånn at man tar all skyld på seg selv, det ser jeg at jeg har gjort)

Jeg vil ikke gå inn på annet enn at jeg må ut av et forhold jeg tror kan bli vanskelig å komme meg ut av. Jeg trenger noen råd om hvordan. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303773-ut-av-psykt-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...