Gjest Marinann Skrevet 23. juni 2001 Del Skrevet 23. juni 2001 Jeg strever og strever for å gå ned noen kg, men det går bare ikke. Jeg trener omtrent hver dag og er oppmerksom på hva jeg putter i munnen, og påpassellig på fettinnhold i maten. Men det skjer igjenting, og jeg blir kjempedeppa av å se at vektnåla går oppover når jeg strever for å få den nedover. Jeg har holdt på med trening jevnt hver dag i et år nå! Jeg bruker Tonalin nå, men jeg vet ikke om det kommer til å gi noe resultat, har det gjort det til noen av dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. juni 2001 Del Skrevet 24. juni 2001 Hei Marinann Det er tålmodighetskrevende og slitsom å slanke seg. Dersom du vet du gjør mye riktig og burde gå ned i vekt samtidig som vekten går opp bør du få undersøkt stoffskiftet ditt hos legen. Det kan også være en god ide om du får personlig kostveiledning av en klinisk ernæringsfysiolog. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.