Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest spennende

''Kjaere deg Du kvalifiserer saa absolutt for aa faa hjelp til din overvekt. Gaa til fastlegen din og be han sende en henvisning til Aker sykehus, overvektssenteret, saa skal jeg hjelpe deg videre. Vi har andre tilbud til deg der som ikke omfatter slankeoperasjon. Hilsen dr grethe'' Takk for svaret på mitt forrige spørsmål. Jeg har gjort som du anbefalte. Legen min har sendt en henvisning til overvektssenteret på Aker sykehus. Jeg regner med at det er ventetid. Men jeg er veldig spent på hvor lang tid det tar før jeg hører noe fra dere. Hvor lang er gjennomsnittlig ventetid fra henvisning til første konsultasjon, og hvor lang er ventetiden fra første konsultasjon og til behandling starter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303877-hvorlang-tid-tar-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil faa svar om at brevet eller henvisningen fra legen din er mottatt en av de forste dagene naa. Samtidig vil du faa en time hos meg hvis den er henvist til meg. Det skulle ta en 3-4 uker med direkte henvisning siden du ikke skal ha noen operasjon. Hos meg blir du i forste omgang i en klokketime. Deretter folger jeg deg opp med opplegg som er spesielt for deg og som du boer foelge i den tiden du gaar hos meg. Du fortsetter til du er frisk og til kroppssammensetningen din er balansert dvs at du har en BMI under 30. Noen maa ogsaa folges over flere aar til vektnedgangen har vaert stabil i et aar.

Hilsen drgrethe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303877-hvorlang-tid-tar-det/#findComment-2465090
Del på andre sider

Gjest spennende

Du vil faa svar om at brevet eller henvisningen fra legen din er mottatt en av de forste dagene naa. Samtidig vil du faa en time hos meg hvis den er henvist til meg. Det skulle ta en 3-4 uker med direkte henvisning siden du ikke skal ha noen operasjon. Hos meg blir du i forste omgang i en klokketime. Deretter folger jeg deg opp med opplegg som er spesielt for deg og som du boer foelge i den tiden du gaar hos meg. Du fortsetter til du er frisk og til kroppssammensetningen din er balansert dvs at du har en BMI under 30. Noen maa ogsaa folges over flere aar til vektnedgangen har vaert stabil i et aar.

Hilsen drgrethe

Jeg har fått svar fra Aker universitetssykehus i dag om at henvisning fra min lege er mottatt. Henvisningen er vurdert av overlege C.F.Schou. Det er mulig min lege har henvist feil. Jeg ba han henvise til deg, og så at han skrev navnet ditt på konvolutten, men vet ikke hva han skrev på henvisningen.

Jeg ble ganske skuffet, for forventet påbegynnelse av behandling er satt til utgangen av januar 2009, og garantidatoen er 07.04.09.

Jeg sender deg et brev i posten vedrørende dette. Så håper jeg du kan hjelpe meg. Jeg forstår på ditt svar til meg at ventetiden ikke er så lang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303877-hvorlang-tid-tar-det/#findComment-2467150
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest ny til høsten

Jeg har fått svar fra Aker universitetssykehus i dag om at henvisning fra min lege er mottatt. Henvisningen er vurdert av overlege C.F.Schou. Det er mulig min lege har henvist feil. Jeg ba han henvise til deg, og så at han skrev navnet ditt på konvolutten, men vet ikke hva han skrev på henvisningen.

Jeg ble ganske skuffet, for forventet påbegynnelse av behandling er satt til utgangen av januar 2009, og garantidatoen er 07.04.09.

Jeg sender deg et brev i posten vedrørende dette. Så håper jeg du kan hjelpe meg. Jeg forstår på ditt svar til meg at ventetiden ikke er så lang.

*fnys* Jeg må nesten le.... Her er det voldsomt fokus på overvekt i samfunnet, vi må "ta oss sammen" og leve sunt og bli slankere, og så kommer det et svar fra sykehuset om at man kan få time i JANUAR 2009???!!!! Sykt, rett og slett. Håper du får hjelp før det.

Makan, de skulle skamme seg. Skulle de,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303877-hvorlang-tid-tar-det/#findComment-2473309
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...