Gå til innhold

Skal jeg?

cathlin

Anbefalte innlegg

Skal jeg endelig få ut fingern og melde meg inn i treningssentret?

Nå har jeg sittet her og gnomet og tenkt og hentet innbetalingsblankett og tittet på treningsprogrammet og lagt opp passende treningstider i evigheter og satt av penger. Og funnet på allverdens unnskyldninger som blant annet at jeg ikke liker å binde meg til så så lang tid hvis det skulle skje noe, at jeg må være 110% motivert for å begynne å trene og være det til en hver tid, om jeg kommer til å gidde å trene når det blir sommer, og at jeg ikke skal vente litt til da osv osv.

Men det er jo bare å _gjøre_ det, ikke sant?

*skillpaddemodus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Vanskelig å si, men kanskje du burde vente til høsten;)

Begynn å gå turer, det er gratis og deilig, så blir du garantert motivert til høsten, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal! :)

Du mener det, ja:-)

Men liksom atte det jeg også tenker er at hvis jeg først begynner å trene ordentlig, så betyr det at jeg etter hvert må slutte å røyke også, og det vet jeg ikke om jeg er klar for, men men.

Fordelen er jo at jeg kan kjøpe fancy treningsklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det, ja:-)

Men liksom atte det jeg også tenker er at hvis jeg først begynner å trene ordentlig, så betyr det at jeg etter hvert må slutte å røyke også, og det vet jeg ikke om jeg er klar for, men men.

Fordelen er jo at jeg kan kjøpe fancy treningsklær.

Også tåler kroppen røyken mye bedre også vet du! ;) En gang om tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tåler kroppen røyken mye bedre også vet du! ;) En gang om tingen!

Hvis jeg trener og blir skikkelig sprek og plutselig stopper å røyke så får kroppen et skikkelig oksygensjokk også kan jeg løpe maraton. *god plan* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å si, men kanskje du burde vente til høsten;)

Begynn å gå turer, det er gratis og deilig, så blir du garantert motivert til høsten, vet du!

Feil svar;-)

Neida, jeg går turer, men jeg liker mer tempo også bør jeg trene styrke. Også har jeg lyst til å gå på bokse-timer;-) egentlig. Ja, bokse-timer, det hadde jeg glemt. Nå ble jeg motivert igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg trener og blir skikkelig sprek og plutselig stopper å røyke så får kroppen et skikkelig oksygensjokk også kan jeg løpe maraton. *god plan* :-)

Sett på grethe i dag eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Feil svar;-)

Neida, jeg går turer, men jeg liker mer tempo også bør jeg trene styrke. Også har jeg lyst til å gå på bokse-timer;-) egentlig. Ja, bokse-timer, det hadde jeg glemt. Nå ble jeg motivert igjen:-)

He, he.

Boksing er nok ikke tingen for meg, burde vært det etter alle mine runder hos ulike spesialister, men da var nok tortur min førstetanke (ikke stolt).

Se å hut deg på treningssenteret i kveld, cathlin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del treningssentre har tilbud om å fryse tiden på sommeren. Så da slipper du å betale for disse ukene.

Takk for tips. Nå har jeg meldt meg inn, forresten. Ingen vei tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du nå har fått meldt deg inn, så venter jeg spent på å høre rapport fra første treningsøkten...

Du kan forresten glede deg til utendørstrening til sommeren, hvis de fortsatt arrangerer det da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du nå har fått meldt deg inn, så venter jeg spent på å høre rapport fra første treningsøkten...

Du kan forresten glede deg til utendørstrening til sommeren, hvis de fortsatt arrangerer det da :-)

Ja, jeg har store planer om å begynne denne uken faktisk! Skal bare... finne ut om jeg har noe treningstøy jeg kan bruke, også skulle jeg hatt nye joggesko.

Men utendørstrening.... *iiiiiiiik* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har store planer om å begynne denne uken faktisk! Skal bare... finne ut om jeg har noe treningstøy jeg kan bruke, også skulle jeg hatt nye joggesko.

Men utendørstrening.... *iiiiiiiik* ;-)

Hmmm ... hører jeg Albert Åberg i bakgrunnen? "Skal bare, skal bare..."

Forøvrig har våre kjære sportsbutikk godt utvalg i nye joggesko :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Nå har jeg meldt meg inn, forresten. Ingen vei tilbake...

Da er det bare å stå på. Lykke til. Prøv deg også på flere forskjellige timer. Det er veldig greit å ha flere ting man liker. Da går man ikke så fort lei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm ... hører jeg Albert Åberg i bakgrunnen? "Skal bare, skal bare..."

Forøvrig har våre kjære sportsbutikk godt utvalg i nye joggesko :-)

Åja, d stedet som du delfinansierer. Takk for tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å stå på. Lykke til. Prøv deg også på flere forskjellige timer. Det er veldig greit å ha flere ting man liker. Da går man ikke så fort lei:-)

Jepp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har medlt deg inn:) Her jeg bor nå er det dessverre ikke treningssenter.

Vet ikke hva slags tilbud akkurat ditt treningssenter tilbyr, men vil anbefale deg Core, spinning (kjempegøy!!), og så ser jeg du selv nevner boxing. Det er knallgøy:)

Kos deg!!

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har medlt deg inn:) Her jeg bor nå er det dessverre ikke treningssenter.

Vet ikke hva slags tilbud akkurat ditt treningssenter tilbyr, men vil anbefale deg Core, spinning (kjempegøy!!), og så ser jeg du selv nevner boxing. Det er knallgøy:)

Kos deg!!

Vennlig hilsen,

Takk:-) Jeg liker også spinning og skal prøve boksetimen, gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...