Gå til innhold

Nei og NEI, dette er det værste.....

Synch

Anbefalte innlegg

En bytur på torsdag endte med brukken høyrearm, 30 timer med faste, en operasjon og halve sjukehusets beholdning av smertestillende! Akkurat hjemmat.. Så nå er ferieturen utelukket:( Ingen trening på flere uker, jobbe kan jeg glemme og feste kan jeg glemme! Gleder meg virkelig de kommende ukene,uhh..

Vel, ikke mye mer jeg hadde tenkt til å si. Synes bare veldig synd på meg selv hehe(og det blir antageligvis lite skriving på meg heretter, for dette tok laaaang tid å skrive)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg. Håper du i det minste hadde det morsomt på byen. Før armen brakk, mener jeg. *S*

God bedring, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det tar lang tid ja.....da jeg fikk musesyken i fjor sluttet jeg og trene, vel ikke bare pga. den men pga. latskap og varme etter en stund, ikke gjør samme feilen som meg og ikke begynn på igjen når du kan, da eser man bare ut får dobbel *jobb* etterpå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Synch.

Huff, jeg føler med deg. Men jeg er sikker på at du allerede idag planlegger hvordan være aktiv tross gips etc. Bare smertene gir seg, kan du jo trene resten av kroppen. Ergometersykkel har reddet humør og aerob base for mange. Ellers vil styrketrening bein, ve. armen, rygg og mage gå brukbart. Mang en toppidrettsutøver har kommet svært bra fra en slik skade uten å ha blitt satt for mye tilbake.

Lykke til og god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff sånt er forjævlig...

Og her syter jeg over litt vondt i en brystmuskel...

Hvordan klarte du forresten dette?

God bedring ihvertfall, men dette var vel ikke akkurat noen god start på sommern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff sånt er forjævlig...

Og her syter jeg over litt vondt i en brystmuskel...

Hvordan klarte du forresten dette?

God bedring ihvertfall, men dette var vel ikke akkurat noen god start på sommern...

Nei, ikke akkurat drømmestart. Men that's life...

Jeg tok i mot støtet fra meg og en bamse på 150kg+ oppå meg med albuen da vi velta ute på asfalten. Greit å være big boned, men det får være grense...:)

Brystet bedre eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synch.

Huff, jeg føler med deg. Men jeg er sikker på at du allerede idag planlegger hvordan være aktiv tross gips etc. Bare smertene gir seg, kan du jo trene resten av kroppen. Ergometersykkel har reddet humør og aerob base for mange. Ellers vil styrketrening bein, ve. armen, rygg og mage gå brukbart. Mang en toppidrettsutøver har kommet svært bra fra en slik skade uten å ha blitt satt for mye tilbake.

Lykke til og god bedring.

Takk skal du ha!

Joda, jeg har nok alt begynt å planlegge. Blir nok noen timer på ergometer sykkel fremover, og prøve å bare holde på styrken i venstre side med litt vektrening. Høyre side kommer nok fort etter når jeg får av gipsen... Bruke denne perioden til å bli skikkelig deffa for en sommers skyld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke akkurat drømmestart. Men that's life...

Jeg tok i mot støtet fra meg og en bamse på 150kg+ oppå meg med albuen da vi velta ute på asfalten. Greit å være big boned, men det får være grense...:)

Brystet bedre eller?

Shit happens..

Brystet mitt er så bra at jeg ikke kjenner noen smerte til vanlig, men forrige mandag når jeg trente bryst måtte jeg gi meg fordi jeg så smått begynte å kjenne litt smerte..

Skal trene bryst imorgen igjen, men det blir nok fryktelig lett en stund framover, ihvertfall til jeg føler meg 100 % bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit happens..

Brystet mitt er så bra at jeg ikke kjenner noen smerte til vanlig, men forrige mandag når jeg trente bryst måtte jeg gi meg fordi jeg så smått begynte å kjenne litt smerte..

Skal trene bryst imorgen igjen, men det blir nok fryktelig lett en stund framover, ihvertfall til jeg føler meg 100 % bra.

Vi har det ikke grett hehe..

Men vi har god tid, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det ikke grett hehe..

Men vi har god tid, heldigvis!

Ja stresser ikke nå...

Det er sommer og sol og lett trening framover mot høsten!

Skal prøve å få av meg litt fett jeg også de nærmeste ukene, og bygging blir nok litt mindre prioritert de neste månedene.

Må ha noen "rolige" perioder også, selv om jeg selvsagt kommer til å trene 4 dager i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...