Gjest vil bli SUNN ...=) Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Farris? Det er vel en bra erstatning for brus, har endeli vendt meg til å like farris med smak, men er det "bra" å drikke dette hver dag? Makrell i tomat? Er jo sunt med fisk, men hvor mye av dette pålegget før det blir usunt? Saus? Diverse kyllingsauser osv..jeg og samboern min pleier å bruke saus til kylling,ris osv,men hvor mange middager i uka med saus til maten kan man ha? Kjøttdeig? F.eks i lasagne,taco osv.. Vil komme litt i form til sommeren,og skal trene en del,vil derfor ikke at det jeg spiser skal ødelegge treningseffekten.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Farris er helt OK. Men det beste er alltid rent vann. Makrell i tomat har mye fett, men dette er bra fett som kroppen trenger. Kjøttdeig er ikke spesilet bra. Bytt det gjerne ut med karbonadedeig eller rent kjøtt som du hakker opp. Saus kan være veldig fetende, men kan også være helt OK. Sjekk hvordan disse lages. (Mye smør er jo selvsagt ikke OK:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bytt ut kjøttdeigen med kyllingkjøttdeig, bruk sjysauser og ikke sauser med fløte eller smør, spis makrell i tomat selvom den er fet - den inneholder D-vitamin og Omega 3. Bruk fullkornspasta når dere lager spagetti (vet ikke om det finnes i lasagneplater), farrisen er vel grei, men kan vel slite litt på emaljen på tennene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.