Gå til innhold

Separasjonsangst hos voksen

Anbefalte innlegg

Gjest Hag, Trondheim

Min kone vil jeg si syklig redd for å være alene, dvs. hjemme alene om natten. Vi var godt voksne når vi giftet oss, har vært gift i 3 år, vi er begge nå 48 år. Dette skaper endel problemer i mitt arbeid, jeg er ikke mye borte, men burde ha 2 til 3 reiser med en overnatting før jeg er tilbake. Pluss at jeg har en til to arbeidsreiser der jeg burde være borte i intil 10 dager. alt dette i løpet av et år. Mye av dette har jeg vært nødt til å forsøke å få meg fritatt fra på jobben. Jeg kan fortelle at min kone er italiensk og bodde hjemme hos mor og far til fylte 42 år. Deretter fikk hun en jobb som gjorde at hun måtte flytte for seg selv ganske langt borte fra barndomms hjemmet. Før vi giftet oss hadde vi noen perioder der vi bodde et halvt år sammen i Norge før hun dor tilbake til Italia. Siste gangen hun bodde alene i Italia, ble hun syk som varte 2 måneder og dro fortvilelse hjem til mor. Etter denne tiden har det vært neste umulig for meg å være borte, jeg ha prøvd å kombinere mine reiser med feire der hun har vært med eller med besøk til min gamle mor som hun har vært hos. Jeg bor i endel av landet som er ganske langt fra mitt fødested, jeg har ingen famlilie i nærheten og vi begge har en ganske liten sosial omgangskrets her vi bor. Jeg vet at min jobb vil bli slik at jeg må foreta noen reiser, men samtidig ønsker jeg å være så hensynsfull som mulig. Gode råd mottas med takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304241-separasjonsangst-hos-voksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...