Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Yes! Endelig er påskekiloen så godt som borte og vekta omtrent nede på det jeg vil den skal være. Gjerne noen hekto til, men det er helt greit sånn som den er nå. :o)

Vi (kjæresten og jeg) er riktig i siget når det gjelder sykling om dagen så jeg håper det går enda litt fett fremover. Har skjerpet meg ordentlig i matveien også og kommet meg tilbake til knekkebrødene (selv om jeg spiser hjemmebakt brød når jeg er hos ham) og masse laks med masse wokede grønnsaker - snaskens!

Men jeg synes det er litt dårlig gjort av ham å kjøpe sjokoladepudding med vaniljesaus da... Når han vet at både han og jeg ikke bør gå opp i vekt. :o( Men vi er flinke - bruker de minste skålene vi har og tar kun en liten porsjon! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304333-ukas-vekt-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg har ca 2 kg igjen før jeg er der jeg ønsker å være. Jeg gikk opp 200 gram sist uke, men det gjør ingenting i og med at det var nedgang på 900 gram uka før. Dessuten har jeg spist veldig lite, og det jeg har spist har vært sunt. Det er fremdeles noe å hente på middagsporsjonene. Jeg har litt problemer med å styre meg der, men nå har jeg begynt å fylle på med raspa gulrot og rå løk også.

Jeg skal også prøve å beherske meg litt i helgene. Det går jo tregt når jeg lar helga vare fra fredag til søndag. Jeg skal se om jeg kan la fredag være sunn dag også, så får jeg lage Cubakaka som jeg har så lyst på i morgen. Jeg holder meg helt unna snop midt i uka.

Det å bruke små dessertskåler er smart. Det ser jeg her på melkedrikkinga. Jeg bruker barna sine miniglass, og tar 2 glass som jeg pleier med de vanlige glassene.

Jeg har fått masse muskler på leggene etter ukas trim ;)

Gjest anonym på det

68

Jeg er i grunnen fornøyd så lenge jeg ikke går opp i vekt, og jeg stresser ikke med at jeg enda har noen kilo som egentlig bør bort. Jeg var 80 kilo sist sommer.

Så målet nå er å holde vekta stabil. Jeg må fortsette med trening og å tenke sunn kost i hverdagene.

Jeg veide meg i går - 67,2 kilo.d

Altså har jeg gått opp omtrent en kilo, eller dvs den som kom på i påsken, har ikke forsvunnet ennå :-(

Men jeg har ikke gjort noe særlig for å gå ned. Men nå er jeg i alle fall i gang med trening igjen - så vi får se om det går rett vei til fredag igjen!

Sykling er tøft!

Hvis dere vil, anbefaler jeg racer. Det er knallmorro...! Eneste er at man da helst må sykle på veiene, ikke fortau, da det både ruller såpass raskt slik at det kan være ubehagelig for gående, og at dekkene krever rene veier, noe fortauene dessverre ikke er... Men blir man ikke for stresset av å sykle på veiene, er det knall gøy:)

Sykling er tøft!

Hvis dere vil, anbefaler jeg racer. Det er knallmorro...! Eneste er at man da helst må sykle på veiene, ikke fortau, da det både ruller såpass raskt slik at det kan være ubehagelig for gående, og at dekkene krever rene veier, noe fortauene dessverre ikke er... Men blir man ikke for stresset av å sykle på veiene, er det knall gøy:)

Vi liker oss på fortau, gang. og sykkelsti og på grusvei - i bilveien sykler vi helst ikke - har hatt biler og lastebiler alt for nære innpå oss for mange ganger til det. Dessuten er syklister i veien pyton når vi er bak rattet selv også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...