Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ta fri i dag etter to dager på rad med sykkel og vi har planer om en ganske hard sykkeltur i morra også, men jeg klarte ikke å sitte stille! Skiftet til treningstøy og tok en rolig joggetur - for første gang i vår på bar mark! Og du og du så herlig det var å kjenne jord og grus under skoene og ikke asfalt! Å kjenne at bakken gir etter og skaper myke steg og gir mer spenst i stegene. Jogget rolig, det gikk veldig greit og lett og 2,5 km'ern var kortere enn i fjor. ;o)

Har også blinket meg ut en tursti opp til et vann ikke så langt unna, det skal være veldig bratt sier min kjære, men det passer ypperlig for ellers er det temmelig flatt her. :o) Men jeg må vente noen uker ennå for det ligger en del snø der fremdeles tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304389-s%C3%A5-herlig-%C3%A5-jogge-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra du er i gang igjen og har gjenoppdaget løpingens gleder. Det er også veldig sunt å hoppe litt mellom sølepytter og dumper, slik man ofte må nå i vårløsningen for å holde seg tørrskodd. Det bryter den monotone dunkingen man kan få når man løper på asfalt.

Jeg fikk meg forresten en overraskelse i morges da jeg gikk på vekta og den viste 135,5! Dæven, tenkte jeg, spiste jeg så mye pizza i går? Jeg ble stående og klø meg i hodet og lurte på om jeg gikk i søvne. Men forklaringen må ha vært at jeg kom borti noen knapper da jeg vasket badet (og badevekta) i går, slik at den i stedet viste pund.

Samboeren måtte også prøve, og han veide rundt 193!

Det er bra du er i gang igjen og har gjenoppdaget løpingens gleder. Det er også veldig sunt å hoppe litt mellom sølepytter og dumper, slik man ofte må nå i vårløsningen for å holde seg tørrskodd. Det bryter den monotone dunkingen man kan få når man løper på asfalt.

Jeg fikk meg forresten en overraskelse i morges da jeg gikk på vekta og den viste 135,5! Dæven, tenkte jeg, spiste jeg så mye pizza i går? Jeg ble stående og klø meg i hodet og lurte på om jeg gikk i søvne. Men forklaringen må ha vært at jeg kom borti noen knapper da jeg vasket badet (og badevekta) i går, slik at den i stedet viste pund.

Samboeren måtte også prøve, og han veide rundt 193!

*Hahahaha* Den første elektroniske badevekta vi hadde var helt på en snurr og jeg husker den viste 35 kilo på meg... Jeg var riktignok ikke overvektig da heller, men 35 kilo var dog i minste laget. :o)

Rattaouillen (?) står i ovnen nuh! Det ble kyllingfileter med hvitløkssmør på oss, de hadde ikke oksestek i skiver, men jeg tror det blir knallgodt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...