Gjest klaymen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg tok den "lille" runden i kveld, som jeg ikke har gått/løpt på lenge. Og det gikk så lett! Jeg jogget halve runden inkludert opp på gangbrua før jeg måtte gå litt!! Og ingen astma! Ble litt tett da jeg gikk lange seige steg opp den bratte laaange tunge bakken ca halvveis, og hoster bittelitt nå, men det som var så deilig var å kjenne at pusten roet seg raskt når jeg tok det litt roligere, og det var ikke noe "brann" i bronkiene! Og det beste er at jeg syns ikke jeg har gjort så mye for å bli i bedre form heller, bare gått endel i bratt terreng, gått meg litt småsvett på hver tur, men ikke sånn at jeg føler at jeg har slitt. I det siste har det blitt noen turer i marka også. Så tydeligvis monner det selv om man ikke tar i så man blir lei ) Nei, dette var _skikkelig_ inspirerende!! Så artig å kunne jogge sammenhengende i nesten 20 minutter uten at pusten stopper meg! Nå blir det ennå morsommere å fortsette som jeg har gjort. Men asfaltløping er ikke noe særlig for mine ankler og knær, så jeg skal ikke jogge denne runden så ofte, men som en "testrunde" innimellom for å sammenligne og inspirere er det jo greit. Og så så fantastisk vær i kveld! Nei, nå er jeg skikkelig fornøyd gitt, kanskje jeg endelig er på vei til å bli sprek jeg også ;o) Hilsen til Lillemus: nå kan jeg også si at det var herlig å jogge ) Johoooo!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så artig!!!! Det er virkelig herlig å kjenne at kroppen funker og at formen har blitt bedre! ) Jeg har vært steinsløv et par mnd snart, men denne uka har jeg kommet i gang igjen. Kanskje kroppen min bare rett og slett har hatt bruk for en vinterpause? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.